Zawieszenie
: Swietne zawieszenie, i odczucia z jazdy przy 100km/h myslisz ze jedziesz, 150km/h wydaje sie ze juz jest wesolo a przy 200km/h dopiero masz prawdziwa radosc.
4,0
Całokształt
Ogolnie na auto nie narzekam, wymienione usterki byc moze spowodowane sa podwyzszeniem mocy silnika(wyzsze cisnienie, intercooler nie wytrzymal). NAstepne tez bedzie A3 tylko ze 5 drzwiowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest podciagniety do 130KM, osiagi zadowalajace ale kultura pracy czasami pozostawia do zyczenia ale to diesel w koncu.
5,0
Skrzynia biegów
bez zastrzezen, doskonala wersja 5 biegowa.
5,0
Układ jezdny
do tej pory nie bylo z nim problemow. pieknie wybiera nierownosci, zadnych obcych odglosow. wachaczowe zawieszenie zapewnia znakomita przyczepnosc, w porownaniu do golf IV, o niebo lepiej.
Komfort
5,0
Widoczność
Duze lusterka zewnetrzne. mimo malych szyb bocznych zaskakujaco dobrze. do tylu bez zastrzezen.
5,0
Ergonomia
Jak w kazdym audi i VW wszystko pod reka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dzialalo bez zarzutu do momentu awarii kompresora klimatyzacji. ogrzewanie w zimie rewelacyjne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto klasy kompakt ale zaskakuje iloscia miejsca szczegolnie z tylu. przetestowane na wyjazdach tygodniowych i weekendowych ze znajomymi. 4 osoby swobodnie moga jechac.
5,0
Wyciszenie
Jak na TDI calkiem dobrze, niektorym moze przeszkadzac nieco klekoczocy dzwiek silnika na zimno ale juz w srodku w czasie jazdy wlasciwie nie slyszalny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wlasciwie nie widac roznicy w trakcie jazdy po miescie w trasie, trzeba naprawde cisnac w miescie ze uzyskac 7l/100km (na trasie nieosiagalne). srednio ok 5- 5,5. mozliwe nawet ponizej 5 przy jezdzie ECO do 2rpm, do 100km/h.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jezdzilem golfem V i bez porownania calkiem inne materialy we wnetrzu. Audi to klasa sama w sobie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
urwany uchwyt od podlokietnika bez stosowania sily. opadajacy schowek, wczesniej plynnie sie otwieral. niedzialajace swiatla przeciwmgielne z przodu. opadajaca oslona dolna silnika.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pekniecie intercoolera wymiana 1000zl, awaria kompresora klimatyzacji koszt naprawy 2400zl. odlaczenie wtyczki z rozrusznika, laweta koszta 350zl a to tylko wtyczka spadla,
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]