Auto eleganckie, tres chique szczególnie dla kobiet, w środku super wykończone, ale zawieszenie zbyt twarde i silnik mało ekonomiczny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 150KM to można by chyba nieco wiecej oczekiwać. Silnik FSI brzmi nieco szorstko przy przśpieszaniu, ale nie nieprzyjemnie.
4,0
Skrzynia biegów
Multitronic czy jak się to ustrojstwo nazywa, przełącza poprawnie, bez szarpnięć, ale z ręczną skrzynią ciągle byłby żwawszy.
2,0
Układ jezdny
Z oponami 225 R17 w zakrętach leży oczwiście dobrze, ale co mi z tego kiedy trzęsie niemiłosiernie na byle wybojach. Samochód na idealne autostrady a nie na polskie miasta.
Komfort
4,0
Widoczność
bez zarzutu, to w końcu kompakt, czujnik parkowania mimo to polecam.
5,0
Ergonomia
Sportowe skórzane siedzenia oczywiście twarde, ortopodyczne, jak to w niemieckich samochodach, ale trzeba przyznać, że nie męczą nawet po 5 godzinach. Wszystkie hebelki i guziki, nawigacja itd chodzą dokładnie tak jak by sobie tego można życzyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, nastawiam i mam
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu przeciętnie, z tyłu tak mało miejsca i oparcie tak pionowe, że nawet dzieci się będą męczyć
3,0
Wyciszenie
Silnik dobrze, niesłyszalny praktycznie przy każdej prędkości, ale opony huczą, jak tylko nawierzchnia nie jest idealna. Zawieszenie też tłucze przy większych dziurach.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9 litrów przy 50% szosa, 50% autostrada < 160km/h. Nie widzę tu postępu technicznego pt. FSI. Moja primera ´93 też 2.0 z automatem spaliła by około 8 w takich warunkach.
2,0
Stosunek jakość/cena
Jakość jest ok, ale za 170 tyś można dostać tyle wygodniejszych, szybszych i bardziej ekomicznych (nawet jeśli nie tak szykownych) samochodów, że prywatnie nigdy bym go nie kupił.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się psuło do tej pory
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic się psuło do tej pory
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 FSI 150KM 110kW
[l/100km]