Najnowsze wielowachaczowe zawieszenie powoduje, że samochód jeżdzi jak po torach. Praktycznie wersja attraction ma sportowe zawieszenie, którego nie da się (przy ESP) wyprowadzić z równowagi przy suchej nawierzchni. Niemcy wydali na fabryke 500 mln euro, i po tym elemencie samochodu, nie sposób przecenić zamysł projektanta. Silnik 1.6 to niestety nieporozumienie. Design prowokuje do szybkiej jazdy, a silnik przy dużych obrotach połyka paliwo z prędkością wodospadu. Winny jest temu chyba układ 8-io zaworowy. Radzę poczekać na silnik 1.6 FSI 115 KM. Taki silnik będzie optymalny do tego auta. Wchodzi chyba za pół roku. Ja się napaliłem bo chciałem w warszawce jeździć błękitno-stalowym (akoyasilver) pierwszy. I udało się. Poza tym jeździłem testowym 2.0 TDI i zaszokowało mnie jak słabo ma wyciszone wnętrze. przy obecnych standardach głośność przy zimnym silniku jest niedopuszczalna, chodzi jak ciągnik URSUS. Mówię o tym dlatego, że 1.9 TDI w A4, którym jeździ mój stary jest znacznie niższa nawet przy zimnym silniku. Wyobrąźcie sobie wsiadacie do tego designerskiego auta z chromem na desce rozdzielczej, odpalacie silnik, a tu nagle słychać odgłos silnika jak w GOLFIE 3 z 1.9 D. Tragedia.
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
OK. Ja zapłaciłem 74.000 i dostałem wyposażenie za 16.000 za darmo. Normalnie kosztuje 90.000.