Auto robi wrazenie i tak jak za paski adidasa trzeba placic ekstra tak i za cztery koleczka audi placi sie dodatkowo. Czy warto? Z punktu ekonomicznego - nie, ale jesli ktos chce miec samochod takze dla przyjemnosci to chyba nie ma ladniejszego kompaktu od tego modelu. Jest to na wskros solidne auto i potrafi dostarczyc wielu przyjemnosci w czasie jazdy. Co prawda jest bardzo sztywne i czuc polskie dziura ale w koncu to nie limuzyna. Do tylu nizbyt wygodnie sie wsiada mimo specjalnego patentu Easy Entry. Fotele nie maja zbyt dobrego trzymania bocznego a ich tylna strona ma brzydkie plastikowe wykonczenie.. na szczescie z tylu malo kto jezdzi. Glosniki montowane u dealera pozostawiaja wiele do zyczenia, juz po tygodniu glosniki wysokotonowe dostaly koguta.
Mimo ze to AUDI, wydawac sie moglo ze firma z klasa.. to odbior auta u polskiego dealera sprawia mieszane uczucia. Przestrzegam i informuje:
- nie wszystko co jest w katalogu "w standarcie" w rzeczywistosci jest na wyposarzeniu
- np. jesli ktos sobie dokupuje kolo dojazdowe to nie ma kompresora... ciekawe, prawda?
- jesli ktos kupi sobie kola wraz z oponami zimowymi.. to zapytajcie sie czy beda kolpaki.. mi do glowy nie przyszlo ze mogloby ich nie byc... a jak sie okazuje.. kosztuja okolo 800zl
- czy mozna z salonu wyjechac na pierwsza przejazdzke? tak - do stacji benzynowej w poblizu 100m
- jesli ktos nie trawi komputera pokladowego w jezyku niemieckim.. niech sie upomni o zmiane jezyka bo nikt Ci o tym nie powie
Co prawda wiekszosc niedomowien byla spowodowana niedoswiadczeniem personelu i nie zywie urazy jednakze niesmak pozostaje bo po zakupie.. klienta traktuje sie jak domokrazce. Wniosek z tego mam taki ze auto mnie bardzo cieszy i mi sie podoba.. ale juz raczej nie kupie audi w polsce. Tym bardziej ze moja siostra nabyla Golfa w niemczech i nawet po zakupie dealer wykazuje zainteresowanie i chec poznania opini od nowego uzytkownika. Ech.. nad tym jeszcze w Polsce musza popracowac. Pozdrawiam wszystkich legalnych uzytkownikow Audi ;)
Wrażenia
3,0
Silnik
niekorzystny stosunek mocy silnika 1.6 do masy samochodu
5,0
Skrzynia biegów
bardzo krotka i wygodna
4,0
Układ jezdny
za bardzo czule wspomaganie
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu doskonale, do tylu kiepsko ale sa bardzo dobre lusterka
istnieja bardziej ciche wnetrza.. ale za to jest mily pomruk silnika
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jazda normalna miasto - 8l/100, jazda bez z kopem - 10l/100
4,0
Stosunek jakość/cena
za 80tys kupuje sie kompakta dopracowanego w kazdym detalu, ale jego eksploatacja dodatkowo pogarsza stosunek jakosci do ceny. Za taka sama cene mozna miec mniej prestizowe auto z dieslem, ktory bedzie rownie wygodny a i posiadal lepsze osiagi (np toyota corolla lub renault megane a nawet ford mondeo)