Do ok.2200rpm jest łagodnym luksusowym autkiem, pow. 2500rpm zaczyna pokazywać na co go stać, ok.3000rpm i powyżej 3500rpm budzi się prawdziwa bestia!!!
Moja S3 to MTM upgrade 265KM/380Nm + uprated wydech + obniżone zawieszenie o 20mm. Trzyma się asfaltu jak gekon (taka mała jaszczurka co potrafi biegać nawet po suficie!)
Komfort
4,0
Widoczność
Widać do przodu, do tyłu, na prawo i na lewo...
Podobają mi się auto-przyciemnjające się lusterka wsteczne i boczne - niwelują oślepianie od tyłu.
5,0
Ergonomia
Autko jak szyty na miare garnitur, pasuje mi jak ulał, wszystko można w nim ustawić i wyregulować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzane skórzane fotele Recaro są super, zwłaszcza na zimowe poranki! Do tego klimatronik... :-)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK. , z tyłu trochę mniej miejsca niż w moim starym 3drzwiowym oplu astrze II. No ale przecież to jest auto dla kierowcy, a nie taxówka!
4,0
Wyciszenie
Fajnie burczy, trochę jak Carrera albo Impreza STI
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oooj!! To bolesna cena za przyjemność jazdy tym cackiem. 20l/100km to norma gdy się korzysta z pełni jego możliwości...
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie to świetna alternatywa dla Imprezy STI (lukskus i komfort), czy dla droższego porshaka np. Carrery (praktycznie te same osiągi, 100km/h w poniżej 6sek.)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ignition coils - to częsty element ulegający usterkom. Po za tym OK.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 225KM 165kW
[l/100km]