Zawieszenie
: to zachowanie w zakrętach i zima z quatro !!! Hamulce genialne !!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: sterownik haldexu trudny do dostania
5,0
Całokształt
Ogólnie auto dla ludzi kochających przyśpieszenia, dające niesamowitą frajdę z jazdy , nie rzuca się w oczy ale mało jest na drodze \"konkurentów\"
Wrażenia
4,0
Silnik
Mam zwiększoną moc do 140Ps . Silnik pracuje super powyżej 3200 obrotów. Wcześniej turbodziura ale powyżek tej granicy jest bajka. Wciska w fotel i o to chodzi.Lepiej nie schodzić poniżej 3000. Miny wyprzedzanych BMW niezapomniane
5,0
Skrzynia biegów
Co tu pisać jest super.
5,0
Układ jezdny
Napęd quatro to miód na serce i umysł. W ciasnych zakretach czuje się prawdziwą frajdę z jazdy aż się dusza raduje. Na wyjściu nawet z ciasnych zakrętów gaz do dechy i ..... radość , radość , radość ........ itd
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność super we wszystkich kierunkach
4,0
Ergonomia
mam akurat wersję ze skórzanymi siedzeniami ale polecam zdecydowanie alcantarę ze względu na lepsze trzymanie ciała w zakrętach .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic i wszystko na ten temat
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 183 cm wzrostu i jest OK ale pasażer z tyłu ma nieciekawie ale jest to auto dla kierowcy i nie ma co brać pasażerów zwłaszca marudzących bo zepsują całą radość z jazdy - marudzenieniem
5,0
Wyciszenie
OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto pali średnio 10-12 litrów Pb 98 ale w korku nawet 20 litrów. Na trasie przy nawet bardzo ostrej dynamicznej jeździe nie więcej niż 12 litrów ( średnio 10 litrów przy prędkościach rzędu 160km/h)
5,0
Stosunek jakość/cena
super
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
regeneracja maglownicy , sterownik haldexu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 210KM 154kW
[l/100km]