Inne
: Do auta ogólnie nie ma się do czego przyczepić. Pomimo że buda pierwszej generacji jest już sporo na rynku i może co poniektórym zdążyła się opatrzyć uważam że ładna felga może odmłodzić auto. Z drugiej strony uważam że jeśli chodzi o ten segment i rocznik konkurencja nie wypuściła niczego lepszego. Moje A3 jest na kompletnym wypasie przez co w środku czuje się na prawdę dobrze. Jestem człowiekiem, który zawsze woli dołożyć kilka $ i kupić auto zadbane albo rocznikowo starsze ale z maksymalnym wyposażeniem. Problem z kupieniem samochodu używanego auta jest taki że w Polsce w 99% ogłoszeń informacje zawarte w ogłoszeniu nie pokrywają się z stanem rzeczywistym pojazdu, nie wspominając już o przebiegach... Przed zakupem oglądałem bardzo dużo a3, większość nie dorastała nawet do pięt do mojego starego poczciwego golfa 3 GTI z 96roku. Dlatego nie dziwi mnie to że krążą negatywne opinie na temat audi. Jeśli ktoś kupuje niepewne auto to musi się z tym liczyć że będzie się psuło. Do konkretów. Bardzo dobre wyciszenie wnętrza kabiny. Sprawna klimatyzacja jest w stanie schłodzić wnętrze do pożądanej wartości nawet przy bardzo wysokich temperaturach na zewnątrz. Jakość materiałów wnętrza też na bardzo dobrym poziomie. Fakt dużo aut prze zemnie oglądanych miało powycierane przyciski konsoli środkowej jak i włącznika świateł. Moje auto ma ćwierć miliona najechanych kilometrów i wygląda jak nowe, dlatego śmieszą mnie ogłoszenia i opinie że auto ma najechane niecałe 200tyś lub magiczne 178ty a w środku świeci biały wytarty plastik. Szukając audi szukałem turbo benzyny ponieważ bardziej wolę charakterystykę silnika iskrowego niż diesel-a ale trafił się 130konny 1.9tdi. Jak na razie nie mam z nim większych problemów, normalna eksploatacja, same płyny ustrojowe. Jest bardzo elastyczny, dużo bardziej niż z manualna 6 stopniowa przekładnią Turbo pompuje już w granicach 1500-1600 obrotów. W miarę ekonomiczny. Trasa około 5-6 litrów. miasto przy mojej nodze w granicach 7-7.5. przyzwoicie. Jeśli chodzi o prowadzenie to nie jest źle. Bliźniaczy golf 4 prowadził mi się dużo gorzej pomimo wspólnego zawieszenia. Takie miałem odczucia. Sam układ kierowniczy nie należy do mocno sportowych no ale to nie S3. Mój stary golf mk3 pod tym względem lepiej dawał obie rade. Blacharsko jeśli auto nie było bite to nie powinniśmy na nim zobaczyć żadnej rdzy jeszcze przez najbliżej kilka lat. Ewentualnie utleniający się dach przy kanalikach. Proszę sobie nie brać do serca opinie ludzi którzy piszą o korozji w ich audi, to przeważnie auto powypadkowe, prawdopodobnie nie po jednym dzwonie. Auto na prawdę godne polecenia. Czasami problem stanowią zegary licznika. Wariuje wskaźnik poziomu paliwa czy temperatura wody. Wyświetlacze padają i te przecierające się elementy wnętrza. Na pewno kupiłbym jeszcze raz to auto. Mały kompakt klasy premium z wymiernie dużym bagażnikiem. Auto jakie w chwili obecnej potrzebuje.