Wiecznie powracające problemy z osprzętem silnika:
- turbosprężarka
- EGR
- zawór N75
- przepływomierz powietrza
4,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów
3,0
Układ jezdny
Komfortowy, nie wymagał większego wkładu finansowego
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Przed zakupem dokładnie sprawdźcie auto w serwisie żeby nie wpaść na minę, to auto może się okazać studnią bez dna wydatków!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z niezawodnością tego auta jest bardzo słabo, przez dwa użytkowania auta awarii uległo:
- podnośniki szyb
- oryginalne radio Audi(problem z przyciszaniem/podgłaszaniem)
- włącznik świateł
- wiatrak nawiewów
- przepływomierz
- EGR
- zawór N75
- zatarty mechanizm wycieraczek
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tych poważniejszych usterek zaliczam:
- turbosprężarka
- intercooler
- pompa wtryskowa
- regeneracja wtrysków
- pojawiająca się rdza na progach drzwi
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]