turbo dobrze napędza, do 2 tys auto jeździ normalnie, powyżej tych obrotów dostaje niezłego kopa i tak ciagnie aż do 5.5 tys. Polecam jazdę na wyższych biegach, ciągle zachowuje gotowość do skoku
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjnie i bez oporów.
5,0
Układ jezdny
śwetnie przy niskich i wysokich prędkościach, na prostej i łukach. To nie S3, ale jak na \"zwykły\" kompakt jest wystarczająco.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
aż za bardzo :) silnik jest cichy, więc przy ściszonym radiu słychać każdy małe stuk i puk od nawierzchni :) ale jak gra muzyczka nawet nie za głośno, jest pięknie po prostu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
biorąc po uwagę moc i osiągi, to pali tyle samo co niektóre auta benzyniaki z mocą o połowę mniejszą, więc jest ok naprawdę . a ceny części jak do golfa IV 1.4, więc ..śmiech na sali...
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 180KM 132kW
[l/100km]