Auto ogólnie rewelacja, z tym że większość egzemplarzy jest w zajeżdzona i w tragicznym stanie. Warto poświęcić więcej czasu na poszukiwanie prawdziwego rodzyna (chociąż w pełni idealnego nie znajdziemy, szczególnie 1.8t w lepszych wersjach wyposarzenia). No i na dobry egzeplarz trzeba więcej wydać. Ja szulałem pół roku i trafił mi sie fajny model - książka serwisowa, oryginalny lakier praktycznie na całym aucie, silnik w dobrej kondycji i bardzo bogato wyposażony (wszystko oprócz skóry i quattro).
Wrażenia
5,0
Silnik
Super przyspieszenie, spalanie 7l przy normalnej jeżdzi w co ciężko uwierzyć, ale jeżeli nie mamy żadnych błędów komputera to tak jest. Często narzekają, że silnik bierze olej, u mnie przy przebiegu 281 tyś nie zauważyłem większego zużycia. Silnik bez porównania np. do 1.6 101km który więcej pali i jest dużo słabszy.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, jedynie trochę ciężko chodzi sprzęgło.
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Niestety w większości aut pojawia się korozja na dołach drzwi. Większość oferowanych aut było malowane i szpachlowane. Mój egzemplarz ma oryginalny lakier i po przyjrzeniu się widać, że pojawiają się minimalne purchle, ale tragedii nie ma, oraz niestety wnętrze szybko się zużywa - schodzi farba np. z włącznika swiateł.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Częsty przypadek, że odzywają się klapy klimatronika. Występują problemy ze sprężarkami klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części łatwo i tanio dostępne, prosta kontrukcja przekłada się na tanie naprawy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW
[l/100km]