Max. moment obrotowy juz od 1750 obr/min... Auto ciągnie równomiernie i dość mocno... Od 3,5-4 tyś obr/min dochodzi do tego konkretna moc i zaczyna sie frajda :)
5,0
Skrzynia biegów
Niby tylko 5 biegów ale w trasie przy nieautostradowych predkościach nie ma problemu z wysokimi obrotami... Na drugim biegu autko przekracza \"setke\" :)
4,0
Układ jezdny
VAG to VAG :)
Komfort
4,0
Widoczność
jedyny minus to tylna szyba... ustawiona pod kątem i zwłaszcza na początku ciężko jest ocenić dystans pozostały przy cofaniu...
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajna klima, ogrzewanie skuteczne także dzięki temu, że akurat ten silnik bardzo szybko się nagrzewa...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na kompakta bardzo dobrze
5,0
Wyciszenie
bardzo dobre, przy duzych predkosciach slychac tylko swist wiatru
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dobre spalanie jak na \"osiem do setki\" :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Audi w Polsce trzyma wartosc przez co cena zakupu jest stosunkowo wysoka. Zyskac mozna za to przy odsprzedazy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Koszt przeplywomierza w modelach do polowy 97\' jest ogromny...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW
[l/100km]