Tak naprawdę czuć moc dopiero powyżej 3k rpm, więc trudno mówić o elastyczności przy tak małych pojemnościach. Jednak jak już turbinka zaskoczy to frajda jest niesamowita. Sam dźwięk spod maski przyprawia o dreszcze.
Dodatkowo trzeba pamiętać że o turbinę trzeba dbać, a podobno jest zawodna.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Twarde sportowe zawieszenie sprawia wrażenie jak by auto miało zamontowany żyroskop pod maską. Trzyma się zakrętów doskonale, przy zachowaniu komfortu jazdy. Niestety w Civic`ach albo innych autach tego pokroju nie uświadczymy. A3 pod tym względem jest wyjątkowe.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
W kabinie wszystko w zasięgu ręki. Sporo schowków- jeden nawet jest w fotelu kierowcy ostatnio odkryłem :D
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca wystarczająco dużo aby jechać komfortowo nawet w dalekie trasy. Tylna kanapa niestety nie daje tego komfortu. Ale to jest hatchback do zabawy, a nie taksówka.
5,0
Wyciszenie
Wyciszony bardzo dobrze, ale na szczęście jeszcze słychać magię dźwięku silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Civic jednak mniej pali i szybciej jeździ. Ceny czesci raczej adekwatne do klasy auta, ale wciąż w przystepnych cenach. Przepływomierz 600zł, rozrząd 700zł, termostat 100zł.
Na szczęście nie jeżdżę japońcem tylko wspaniale wykonanym Audi :]
5,0
Stosunek jakość/cena
Lepszego auta za te pieniądze na pewno się nie kupi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsuła mi się popielniczka :/
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic jak dotąd tfu tfu się nie stało i oby tak dalej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW
[l/100km]