Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A3 8L Hatchback

driver, 14 lat temu
Silnik 1.8 T 150KM 110kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 164 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A3 8L Hatchback 1.8 T 150KM 110kW 1996-2003 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wystarczy że się raz przejechałem tym samochodem stwierdziłem że z silników poniżej 2000cmkw ten będzię najlepszy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : delikatna korozcja na dachu ale to wada seryjna
Układ elektryczny : prowadnice obu przednich szyb
5,0
Całokształt
Samochód jest dostkonałym rozwiązaniem dla rodziny 2 osobowej swoich nielicznych jest wg mnie doskonałym samochodem szyb nie musze otwierać - mam klime ;D Ten samochód jest dziełem samego Boga na zakrętach jedzie się jak po szynach- sporwote zawieszenie i ta dynamika 150 ogarów robi robote ;d czasami mam takie wrażenie że ten samochód mnie prosi żebym mu przycisnał
Wrażenia
4,0
Silnik
jednostka ta bardzo dobrze sprawdza się w trasie jak i w ruchu miejskim jest założona sekwencja dzięki której samochód nie traci na mocy to jest jego plus. Minusem jest poranne odpalanie jak wiadomo kazdy silnik z inst gazową odpala się na benzynie ale ten zachowuje się jakby nie dostawał paliwa od pompy i ten problem zaczął się nasilać w przeciągu ostatnich 2 miesięcy, widocznie trzeba wymienić filtry gazu jak i benzynowe Samochód nie na przejażdzki do sklepu :)
5,0
Skrzynia biegów
Posiadam automat 4 biegowy z którego jestem zadowolony i spełnia moje oczekiwania czas propagacji jest bardzo mały jak się przycisnie to komputer bardzo dobrze wie co mam na myśli jeżeli biegów 3 2 1 mało kiedy używam chyba ze 1 2 na światłach jak coś z boku stoi lepszego ;p
5,0
Układ jezdny
Sportowe zawieszenie - nic nie trzeba komentować dochodzą do tego kapcie 16stki 205/65 i dystansy z tyłu samochód jedzie jak po szynach
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra nic dodać nic ująć
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima robi swoje ;) jescze webasto ale silnik odczuwa klime i moc moim zdaniem spada o pare kw odczuwalne jest to zjawisko na wyższych obrotach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer ma tylko dobrze w tym samochodzie, jeżeli chodzi o tył to zależy kto się znajduje przed nami
3,0
Wyciszenie
benzyna jak to benzyna cichsza jest od diesla ale dol 4 k obrotów ;) ogólnie kultura pracy silnika jest zachowana
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
moim zdaniem nie trzeba mieć grubego portfela do tego samochodu na trasie przy średniej predkości 150+ łyknie 13.5 litrów podtlenku lpg ale jeżeli chodzi o stosunek mocy, przyszpieszenia do spalania to jestem bardzo zadowolony przy normalnej jezdzie pali 11 litrów miasto 12 ostatnio się zgadałem z kierowcą passata b5 z tym samym silnikiem w gazie ale bez sekwencji to powiedział mi ze średnio mu wychodzi 9 litów ale za automoat się płaci ;)
3,0
Stosunek jakość/cena
na ten rocznik moim zdaniem dużo pieniędzy ale te silniki tak mają to nie jest żaden diesel 1.9 tdi 90 koni
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szyby z przodu przestały działać lewą naprawiłem do prawej się przystawiałem i zaczeła chodzić ale niestety nie domyka się do końca Delikatnie korodujący dach ale w sumie ten samochód nie ma 3 lat

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A3 8L

Liczba wpisów: 60

Audi A3 8L – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A3 8L Hatchback