Wcześniej nie jeździłem nigdy autem z taka mocą, więc czuję lux przyspieszenie z małą turbordziurą ok 2500ob/s Silnik cichutki. wszystko lux
4,0
Skrzynia biegów
jest tak jak powinno być na każdym biegu przyśpiesza na 5 można przyspieszać spokojnie od 70 km
5,0
Układ jezdny
zawieszenie sztywne, bardzo dobrze się trzyma drogi
Komfort
3,0
Widoczność
do tylu przydałby się czujnik parkowania, z przodu i po bokach OK
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima z regulacją co 0,5 stopnia 1 strefowa no ale u mnie nikt z tyłu nie jeździ. Jest OK
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam fotele kubełkowe, dla mnie niezbyt wygodne, chociaż idealnie trzymają na zakrętach. Mam 190 cm wzrostu miejsca z przodu nie brakuje, nie mam nawet fotela do końca odsuniętego. Z tyłu raczej ciasno dla dzieci OK dorosłym nie polecam dłuższej jazdy niż 30 min
4,0
Wyciszenie
jest cicho, można spokojnie rozmawiać słuchać muzyki powyżej 120kmh. Uwaga na głośne opony psujące ciszę
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porównując spalanie silników 1,6 i 1.8bez turbo wychodzi na to że 1.8T to najlepszy wybór. Spalanie podobne, a o ile większa moc :) Ale im Cięższa noga tym spalanie rośnie ja doszedłem do 13l/100km ale są tacy co mogą więcej. normalnie po mieście pali mi 10,5l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
Niestety Auto jest drogie, zarówno jako nowe jak i używane, Ale to ma tez swoją zaletę bo niewiele na nim rocznie tracimy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zapaliła się raz kontrolka poduszek koszt, naprawy 50 zł jakiś wtyk się obluzował pod fotelem. Nie zamyka się schowek pod radiem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic poważnego się nie działo
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW
[l/100km]