Przy 120 tys wszystko gra w silniku idealnie !!! Dobry olej i okresowe przeczyszczenie środkami dodanymi do paliwa pozwalają uzyskać długotwałą niezawodność
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynię uznaje za dobą, jednak przy zimnym silniku chodzi ociężale, czasami jedynka nie moze wejść. Zestopniowanie właściwe, przy jeździe autostradowej brakuje 6 biegu, przy 5tym i 180/200 km/h potrafi wypić 14l na 100km
5,0
Układ jezdny
W wersji Attraction zawieszenie dobrze spełnia swoją rolę, jest miekkie i pozostawia użytkownikom ceniącym komfort sporą wygodę. Jednak amatorom agresywnej jazdy nie da poczucia bezpieczeństwa w trakcie odchyłów nadwozia przy pokonywaniu ostrych łuków. Obecnie jeżdzę A3 na zawieszeniu Eibach ProSystem ubranym w 225/40/18 P ZERO, nie ma mowy o jakiejkolwiek podsterowności i przechłach, zachowałem komfort jazdy ! polecam !
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność utrudnia wyoka krawędz dzwi oraz zaokrąglenia karoserii, dla niektórych z uwagi na wzrost ograniczać widoczność może także przedni lewy słupek
5,0
Ergonomia
Ergonomia na 5
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy akumulatorze o niskiej wydajności nagrzewnicy zabiera sporo czasu na reakcję, nikt nie lubi jak jest zimno, warto zainwestować w aku o większej pojemnośći Amp
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Uzanję za wystarczającą !
4,0
Wyciszenie
wyciszenie na 4, karoseria w porządku, jednak praca zawieszenia nie jest uziążliwa, ale słyszalna
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nieco zaniżone przez producenta, bardzo ekonomiczny przy 90 km/h, w mieście i przy szybszej jeździe dobra elastyczność jest okupowana wysokim spalaniem
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awarie przy 12000tys : silnik tylnej wycieraczki, uchwyt popielniczki, zamek klapy bagażnika...pozostaje pewien niedosyt
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak powaznych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]