Niezły samochód ale awaryjny i ma swoje wady. Zaciski hamulcowe z tyłu nie działają po latach, wymagają regulacji. Bardzo głośna praca silnika - wymiana tłumika nie pomaga - tylko oryginalny tłumik rozwiązuje sprawę ale jest nie do kupienia poza ASO za kosmiczną cenę. Po 200-250 tyś. km pada sprzęgło i maglownica - koszt 3000 zł. Samochód dobrze się prowadzi, silnik chodzi równo. Hamulce są średnie. Problemem są też przewody od odmy - robią się w nich dziury i nie da się kupić części zamiennej - trzeba robić jakieś wynalazki z wężyków i kolanek. Hamulec ręczny przestaje działać i źle odbija z powodu tylnych zacisków hamulcowych - trzeba regenerować. Niewygodne fotele. Mimo wszystko, kupiłbym ponownie ten samochód. Przyjemnie się nim jeździ :) Uważam, że to nie jest dobry samochód na długie trasy, ale do miasta i na sporadyczne wycieczki jest super.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik pracuje równo i po 20 latach wciąż ma pełną moc (samochód na autostradzie osiąga katalogową prędkość maksymalną a nawet ją przekracza). Niestety pracuje bardzo głośno powyżej 90 km/h i wymiany wydechu nic nie dają. Na zamiennikach jest tak samo. Trzeba znaleźć oryginalny tłumik końcowy z samochodu z przebiegiem poniżej 100 tyś. lub jakimś cudem znaleźć nowy oryginalny na rynku wtórnym :P
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko pracuje OK, jedna z lepszych skrzyń w samochodzie tej klasy.
5,0
Układ jezdny
Samochód dobrze się prowadzi, daje przyjemność z jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Słowa wyciszenie nie można użyć w kontekście tego samochodu. To jego największa wada. Jest bardzo głośno podczas jazdy powyżej 120 km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]