+ TEN SILNIK MIMO PIERDÓŁ TO W MIARE NIEZAWODNA JEDNOSTKA
+WYGODNE FOTELE
-SPALANIE
-SKRZYNIA BIEGÓW
-PARUJĄCE SZYBY MIMO WSZELKICH STARAŃ I TAK PARUJĄ
-CENY CZĘŚCI... NAWET ZAMIENNIKÓW DROGIE
WIĘCEJ MINUSÓW NIŻ PLUSÓW
Wrażenia
4,0
Silnik
KULTURA PRACY DOBRA Z PLUSEM,
ELASTYCZNOŚC.. WKRĘCA SIĘ NA OBROTY JAK NA 1.8 IDEALNIE
2,0
Skrzynia biegów
PORAŻKA !!! NAJWIĘKSZY MINUS TEGO AUTA !!!
AUTO MA TYLKO 5 BIEGÓW I NAPRAWDE W TRASIE PRZY 3TYS OBR. JADĄC NA 5 MAMY +/- 120KM/H I SILNIK STRASZNIE JUŻ BUCZY I MÓWIE TO NIE Z PRZEWRAŹLIWIENIA TYLKO NAPRAWDE W AUCIE BRAKUJE 6 BIEGU
4,0
Układ jezdny
JAK DODAMY DO AUTA SPORTOWE SPRĘŻYNY PROWADZI SIĘ DOBRZE LECZ TYLNE ZAWIESZENIE NA BELCE POTRAFI W ZAKRĘCIE WYRZUCIC DUPE AUTA
Komfort
5,0
Widoczność
WIDOCZNOŚC BEZ ZASTRZEŻEŃ
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
GDYBY NAWIEW NA PRZEDNIĄ SZYBE NIE BYŁ CENTRALNY TYLKO PO CAŁOŚCI DESKI BYŁO BY IDEALNIE
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
IDEALNIE
3,0
Wyciszenie
WYCISZENIE PRZECIĘTNE
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA 1.8 AUTO PALI JAK SMOK JEŻDZE NORMALNIE MAM WSZYSTKO SPRAWNE I PALI MI 10.5-11l/100KM
3,0
Stosunek jakość/cena
OGÓLNIE NIE POLECAM A3 Z TYM SILNIKIEM
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
MOJE A3 JEST Z 1998R I MA 160 TYS.KM I CZĘSTO PADAJĄ DROBIAZGI WĘŻE GUMOWE, PRZEWODY GUMOWE, RURKI PLASTIKOWE, TAM GDZIEŚ ORING CIEKNIE, OSŁONY PRZEGUBÓW, CZUJNIKI I TAK W KÓŁKO... ALE NIE MA TRAGEDI
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DO POWAŻNIEJSZYCH USTEREK W A3 ZALICZA SIĘ WYMIANA USZCZELKI MISKI OLEJOWEJ PONIEWAŻ TRZEBA WYJĄC SKRZYNIE BIEGÓW ŻEBY TO ZROBIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]