Silnik
: Zaczęło sie od usterki przepustnicy wymienionej w serwisie za spore pieniądze.Starą w dwie godziny doprowadził do stanu uwżywalności i obecnie pracuje w aucie kolegi.Wystarczyło ją tylko wyczyścić!!!Dzisiaj silnik odmówił posłuszeństwa.Awaria wygląda na poważną.Nastąpił wyciek oleju powyżej filtra olejowego,a z górnej części silnika słychać odgłosy chrobotania.
Układ hamulcowy
: Awaria pompy ABS.To już druga pompa.Wymieniona w serwisie na poczaąku eksploatacji auta.Druga wytrzymała 45 tysięcy od nowości.Teraz w aucie pracuje trzecia używana.
Zawieszenie
: Auto zostało sprowadzone z Niemiec.Zawieszenie wydawało sie być w niezłej kondycji.Na pierwszym przeglądzie wszystkie elementy trzymały normę.Kłopoty zaczęły się po przejechaniu kilkunastu tysięcy polskimi drogami.Nastepne 10 tysięcy zrujnowało je doszczętnie.Wymieniłem wszystkie wahacze(wszystkie części orginalne żadnych zamienników),wszystkie gumowe elementy,amortyzatory,końcówki drążków.Przy okazji uszczelniono półosie i wymieniono poduszki pod skrzynię i silnik.Bardzo wysokie koszty orginalnych części.Podobno dobre zamienniki też nie są tanie.