Przeniesienie napędu
: Fakt, o półosie, piasty stabilizatory amortyzatory nie ma cię co martwić to zdecydowanie plus tego auta
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Elektryka ( czujniki przewody ) to jest jakaś porażka ciągle jakaś kontrolka się pali, jakiś kabelek się urywa
1,0
Całokształt
Większość młodych kierowców decyduje się na ten samochód ponieważ jest często w gazie, wnętrze z kubełkowymi fotelami wygląda naprawde nieźle jak na ten rok, auto nie odstrasza wyglądem . Ale nie dajcie się skusić większość z nich już jest po przygodach blacharskich. Jeśli kupujecie z audi, golfa z gazem przede wszystkim zwracajcie uwagę na instalacje elektryczną przy gazie. Czy czasem nie ma taśmy izolacyjnej na przewodach czy są dobrze polutowane itd. Bo później palą się kontrolki i często auto pracuje w trybie awaryjnym. Ogólnie jeśli jedziecie na przegląd wybierajcie sami stacje diagnostyczną a nie polecaną przez sprzedawcę, bo można wpakować się na minę tak jak ja . Nie pozdrawiam "handlarza" z Jordanowa Śląskiego który podaje się za osobę prywatna i ma układy z gościem od przeglądów. Jeśli juz decydujecie się na zakup to ostrzegam cena w tym wypadku nie jest wyznacznikiem jakości . Szczerze dodam, że w tym aucie nie pchałbym się w gaz (w moim przypadku fimy BRC )
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części, owszem tanie ale często się je wymienia
1,0
Stosunek jakość/cena
Cena nie jest tu żadnym wyznacznikiem jakości to że zapłacimy 7000 czy 9000 zł niczego nam nie gwarantuje
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Głównie elektryka, czujniki przez co auto pracuje w trybie awaryjnym
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 102KM 75kW
[l/100km]