Układ elektryczny
: Mimo tylu odbiorników energii nawet przy minus 23 stopniach celcjusza odpalał za pierwszym razem.
5,0
Całokształt
Jest to jedno z najbardziej udanych aut w historii. Audi A3 jest bezpieczne(cztery gwiazdki, doskonałe właściwości jezdne), jest świetnie wyposażone, materiały użyte w A3 są świetnej jakości, plastiki są twarde i nie trzeszczą. To auto jest piękne dynamiczne i miłe dla użytkownika, wybacza błędy. Jest autem dla kawalerów, początkujących i rodzin z dwójką małymch dzieci. Mimo 11 lat może spokojnie konkurować z wieloma nowymi autami!!! Prowadzenie sprawia prawdziwą radość z jazdy. Więc jak ktoś chce kupić auto nie powinien kierować się rocznikiem czy liczbą przejechanych kilometrów, trzeba tylko zrobić jazdę testową i wybrać auto którym najlepiej się jeździ. Bije na głowe BMW serii 1, 3, 525. To auto, które prawie nie ma wad. Mimo 11 lat i przejechanych 127 tys km jest w stanie kolekcjonerskim.
Wrażenia
5,0
Silnik
Prawie go nie słychać. Fakt, że nie jest zbyt oszczędny, ale z instalacją gazową działa idealnie. Posiada całkiem niezłe stadko koni, bo aż 102 KM. Ma wspaniałe przyspieszenie na 1,2 i 4 biegu. Jest stworzony do wyprzedzania innych pojazdów. Niestety nie czuć w nim szybkości. Spokojnie można nim jechać 180 km na godzine.
Przy lpg zachowuje wszystkie swoje atuty.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje bez zastrzeżeń, w moim aucie choć ma teraz 11 lat i nie była wymieniana jest dobra i precyzyjnie wbija biegi. Tylko przy 1 trzeba mieć lekkie wyczucie. Jest taka jak na Audi przystało.
5,0
Układ jezdny
Na naszych \"wspaniałych\" polskich drogach pracuje rewelacyjnie. Mimo, że jest sztywne to jest komfortowe, doskonale minimalizuje wibracje powstałe po przejechaniu nawet przez dużą dziure. Trzyma się zakrętów jak przyklejone. Przy dużych prędkościach, czyli większych niż 140 zachowuje sie pewnie. Nie podskakuje, nie trzeszczy.
Komfort
5,0
Widoczność
Małe autko to widoczność jest przyzwoita. Problem mogą sprawiać jedynie dosyć duże słupki tylne.
Widoczność jest wystarczająca nawet dla początkujących kierowców. Po prostu bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Posiada kilka bardzo fajnych schowków. Najbardziej podobają mi się te w drzwiach, ponieważ są bardzo przydatne na dokumenty, mapy i książki. Schowek naprzeciw fotela dla pasażera jest podświetlany. Podłokietnik sprawdza się przy długich trasach, gdy nie trzeba zmieniać biegu. Bagażnik jest wystarczający, można do niego władować nawet 4 duże walizki oraz koło zapasowe przy samochodzie z lpg. Wszystko przemyślane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bez zastrzeżeń. Nawet zimą gdy zaparują szyby w 15 sekund przednia szyba jest odparowana. Po kolejnych 10 sekundach odparowane są boczne szyby. Za to żeby odparowały tylne szyby trzeba czekać wieczność. Ogrzewanie działa po około 3 minutach przy zimnym silniku.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód bez sastrzeżeń za to wsiadanie i wysiadanie z tyłu to prawdziwa tragedia. Miejsca z przodu jest tak jak w niemieckich samochodach dużo, za to z tyłu przy moim wzroście 192 cm szoruje głową o dach i muszę się mieścić z nogami jak w samolocie tanich lini lotniczych.
5,0
Wyciszenie
Perfekcja. Idealnie słychać radio przy głośności 1!!! Chyba że włączona została dmuchawa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobrze benzyna doskonale gaz. Przy oszczędnej jeżdzie miasto około 7,5, trasa około 6,5 za to jak wdepniemy pedał gazu do podłogi miasto 10, trasa 9.
5,0
Stosunek jakość/cena
Swoje auto kupiłem za 16,500zł posiada elktr. lusterka, klimatyzacje, alufelgi, radio na dyskietki, 4 poduszki w tym kurtyny boczne, Tylną wycieraczke(ważne), centralny zamek, instalacje gazową, ABS, wspomaganą kierownice. Czego chcieć więcej?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nic nie wymieniłem oprócz pompy wody i czujnika ABS, które były od nowości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma jak na razie żadnych
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 102KM 75kW
[l/100km]