Inne
: eksploatacja - w zasadzie tylko koszty paliwa są nie małe (jeźdzę tylko po mieście na krótkich odcinkach), każdy mechanik zna takie wozy i serwis jest za grosze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: dość wysoka temperatura silnika - trzeba uważać na termostat
Układ elektryczny
: komputer czasem wywala błędy immobilisera (włącz wyłaćz jedź)
Zawieszenie
: na polskich drogach silentblocki - naprawa kosztuje grosze
5,0
Całokształt
jak na autko po mieście rewelacja - 102KM mimo wszystko dają rade, jak jest włączona klima i komplet pasażerów to już nie ma rewelacji, ale nie jest żle
super się parkuje, wygodnie jeździ dla mnie same plusy
Wrażenia
5,0
Silnik
Musiałem wykonać kilka napraw żeby wszystko poukladac - bardzej eksploatacyjnych niż awaryjnych. Termostat, sprzęgło, czyszczenie przepustnicy, wymiana filtrów, olejów, szczególnie gumowych przewodów odmy i filtra powietrza - teraz działa jak nowy
3,0
Skrzynia biegów
Czasem problemy z 1 lub wstecznym, ale to zadne problemy w sumie. generalnie wygodna skrzynia, ale brakuje na trasie szóstki, po mieście zaś czasem ciężko opisać który bieg lepszy czy 3 czy 4.
5,0
Układ jezdny
Bardzo miło czuć się pewnie w samochodzie, wiedzieć że wyprowadzic z ostrej opresji - i tak jest! komfortowo i bezpiecznie przy nagłych zwrotach.
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu super, do tyłu....niby ok, ale cieżko parkować. Lusterka za to fantastyczne. Zawsze można podnieść fotel do góry.
5,0
Ergonomia
no cóż Audi - wszystko po ręką, po 5 minutach od zakupu autka można ruszać i wszystko jest jasne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się w miarę ok, schładxza też super, z tyłu niestety troche za mało obiegu powietrza (pasażerowie narzekają), klima dość droga w serwisie (czyszczenie parownika wiąże się ze zdjęciem całego kokpitu)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, ale bez rewelacji, z tyłu malutko miejsca, wielkość drzwi s przodu ok, ale z tyłu to żenada, bagażnik za wąski: subwoofer z lewej, z prawe zaś bak.
5,0
Wyciszenie
super! słychać dopiero ponad 140km/h - mam założoną matę wygłuszjącą pod klapę. Po mieście kilka razy miałem momenty, kiedy próbowałem zapalić jeszcze raz silnik:) aha polecam olej Mobil 1 5W50, też wygłusza, a do tego do starszego wozu właśnie taki polecił mi mechanik
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie rewelacja! od 5,5-7 zależnie od załadunku, włączenia klimy, duszenia silnika lub nadmiernego przyspieszenia (najlepiej poruszać się pomiędzy 2100 a 3800obr/min, poniżej się trochę dusi choć ciągnie bez problemów ale za paliwo, powyżej słychać wir w baku)
po mieście gorzej ale... od 9-11 zależnie od nogi (jak dziadek to 9, a jak chcemy być zawsze pierwsi pod światłami to...nawet 13)
5,0
Stosunek jakość/cena
za kwotę która wydałem mogłem kupić podobną Hondę Civic z silnikiem 1.4 90KM lub Toyotę Corollę tez 1.4 90KM, starsze BMW (ze starym silnikiem ktory lubi porzłopać) lub dużo młodsze Fiat STILO
zupełnie nie żałuję wyboru -
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pierdoły to: termostat (dośc drogi bo kominek - w aso 300PLN, zamiennik 190PLN), czyszczenie przepustnicy (powoduje czasem problemy z zapalaniem - charakterystyczne podbijanie obrotów przez komputer, a także problemy z wysterowaniem ESP) 150PLN z innych problemów raczej nie było (warto wiedzieć że 1.6 ma temperaturę pracy okolo 105-110stopni celsjusza)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dotąd PUK, PUK nie zawiódł, szukajcie bezwypadka - wszystko ma być na miejscu (gumy, naklejki, uszczelnienia, plastiki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 102KM 75kW
[l/100km]