Auto niemal idealne, jeśli ktoś szuka bezawaryjnego komfortowego dobrze wykonanego samochodu to warto dołożyć parę groszy do tego modelu, Konstrukcja aluminiowa - zalety to przede wszystkim lekkość - czyli małe spalanie, nigdy nie zardzewieje nie musimy się martwić nawet głęboką rysą i nie musimy jej od razu naprawiać, wnętrze jest bardzo dobrze wykonane w tak starym aucie nic nie trzeszczy nie puka nie skrzypi oczywiście jeśli auto jest w oryginale bezwypadkowe nie jak większość "lawetowych" z Niemiec, posiadam juz drugie audi A2 tym razem wyszukaliśmy wersję bardzo bogatą z dachem solarnym, elektryką, nawigacją, grzanymi fotelami, itd. o climatrioniku czy webasto nie należy tu wspominać bo to norma, autko ma bardzo duży jak na tą klasę auta bagażnik 350l bardzo ustawny i wygodny - duży otwór załadunkowy dwie podłogi (właściwie to trzy) bardzo inteligentny patent z tylnymi fotelami które demontujemy i wyciągamy z auta jedną ręką - są bardzo lekkie w formie walizeczki. Bardzo dobre seryjne nagłośnienie, wygodne fotele z elektryczną regulacją lędźwiową podróż nawet 1500km nie powoduje bólu i zmęczenia zresztą zwykłe bez tej regulacji są również bardzo komfortowe, jest bardzo zwinne ma mały promień skrętu, zawieszenie dość twardo ustawione ale jak chce się jeździć z prędkościami ponad 140-200km/h po autostradach i szybko w zakrętach to tak musi być daje dużą pewność w prowadzeniu auta czuje się jakby jechało po szynach, dodatkową zaletą jest jego wytrzymałość 100tyś. bez wymieniania czegokolwiek to mało. Silnik - bardzo ekonomiczny i mocny ale najważniejsze bezawaryjny to stare dobre 1,9tdi bez jednego cylindra jest nieśmiertelne, pompowtryski zadowolą się każdą jakością paliwa, poprzednia A2 zrobiliśmy ponad 140 tyś km zupełnie bez awaryjnie to świadczy o jakości tego modelu, niech dowodem na zadowolenie będzie to że postanowiliśmy znowu kupić A2 na kolejne lata bezawaryjnej i miłej jazdy a zastanawialiśmy się nad dużo młodszymi egzemplarzami vw up, polo, sitygo, toyota, seatem itp. jednak jakość musi kosztować.
Wrażenia
5,0
Silnik
idealnie 10,5 do setki i spalanie w granicach 4 l. ON brawo do tego bardzo elastyczny, może tylko głośność bym nieco zmienił.
5,0
Skrzynia biegów
idealnie, prędkości 200km/h spokojnie do osiągnięcia.
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma się drogi i jest bardzo wytrzymałe
Komfort
5,0
Widoczność
dodatki premium rozpieszczają, wygodne fotele przednie bardzo użytkowe fotele tylne
5,0
Ergonomia
bardzo dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mały na zewnątrz duży w środku
5,0
Wyciszenie
jest bardzo dobre wynik psuje tylko hałaśliwy silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo małe koszty utrzymania
5,0
Stosunek jakość/cena
za jakość trzeba dopłacić ale i tak wychodzi bardzo korzystnie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic dodać nic ująć - bezawaryjny na dystansie 240 tys.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 90KM 66kW
[l/100km]