twardo, ale bezpiecznie, trakcja dzięki elektronice doskonała, średnio wypada zawieszenia przy poprzecznych nierównościach
Komfort
4,0
Widoczność
przedni słupek szeroki i ogranicza widoczność szczególnie przy skręcie w prawo. Kwestia przyzwyczajenia
5,0
Ergonomia
trudno cos zarzucić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
idealnie, plu sa Webasto, zimą robiu sie momentalnie gorąco, klimatronik działa optymalnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dobrze, fotele i kieorwcy i pasazera posiadaja reg. wysokości, z tyłu dzięki wielopoziomowej podlodze zaskakująco duzo miejsca biorąc pod uwage gabaryty auta
5,0
Wyciszenie
termoizolacyjne szyby działaja cuda, czasem trudno rozpoznac ze to diesel, pod warunkiem ze silnik sie rozgrzeje
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie to najwieksza zaleta...trzeba tego doswiadczyc. Ceny przgladów i czesci poza ASO normalne, w ASO np. za przepalony przelacznik swiatek stop zaplacilem 34 zl ,ale robocizna kosztowala w sumie 175 zl, czas trwania naprawy 20 minut, nie polecam ASO, wiele czesci pasuje od golfa IV i skody fabii, wiec spokojnie mozna serwisowac w jakims dobrym warsztacie
4,0
Stosunek jakość/cena
cena nowych aut z uwagi na aluminiowe nadwozie kosmiczna, ale na rynku wtórnym to ciekawa propozycja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
warto siegnac do statystyk DEKRY i ADAC. W pieciolatkach 1 misjce, w 3 latkach 3 miejsce.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 75KM 55kW
[l/100km]