Auto daje 5 -. Jest to samochód dobry ale ma małe minusy. Jest dla mnie za twardy. Za to prowadzi się idealnie. Tani w serwisie bo to tak naprawdę POLO w budzie Audi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Olej trzeba wymieniać max co 15 tysięcy km. Trzeba dbac o łańcuch. Żadnych trybów long life. W tym aucie łańcuchy się już nie rozciągały. To przypadłość aut z silnikiem przed 2010 roku. Wiem co mówie bo miałem Skode Octavie z 1.4 tsi z 2008 roku i tam łańcuch po 170 tyś był do wymiany. Ale to tania zabawa, taniej niż rozrząd na pasku. Całość mnie wniosła 800zł z montażem.
5,0
Skrzynia biegów
Fajna sportowa skrzynia o 6 biegach.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To polo w budzie audi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TFSI 122KM 90kW
[l/100km]