Jeśli Audi A1 to tylko diesel 1.6 TDI 105 koni albo 1.4 TFSI 122 konie. Inne tzn 1.2 TFSI 86 koni to muł i nie jeździ. Zresztą w takim aucie nikt nie chce być zawalidrogą. Jeździłem kilkoma A1 i stwierdzam, że najlepszy jest 1.4 TFSI 122 Koni. Ma moc, ładnie się zbiera. Pali przy tym normalnie, tak około 7 litrów Pb. Jest bezawaryjny, o dziwo 1.4 TFSI w najmniejszej mocy nie psuje się, a ja wymieniam w nim tylko olej tak co 10 tysięcy kilometrów. On ma łańcuch a o tn element trzeba dbać. Jak silnik klekocze rano po odpaleniu jak dizel to łańcuch do wymiany. Ktoś tu pisał, że obecnie to tani element i ja to potwierdze bo zmieniałem go w mojej Skodzie Octavi 1.4 tsi. Koszt z robocizną 700zł. W Aud jak narazie odpukać nic się nie dzieje z łańcuchem.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TFSI 122KM 90kW
[l/100km]