Gdyby nie spalanie to byłby to ideał małego samochodu miejskiego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny w porównaniu do zwykłych silników benzynowych. Za długi 6 bieg. Przy 160 na 6 biegu kręci zaledwie 3000 obrotów. Powyżej 180 jeździ wyłącznie na 5 biegu.
4,0
Skrzynia biegów
Za długie 3 ostatnie biegi.
4 jest wg obrotów do 200
5 do 250
6 powyżej 300
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi super hamulce jak na takiego malucha.
Komfort
2,0
Widoczność
Do tyłu nic nie widać, dobrze że są czujniki cofania. Lusterko wsteczne za małe. Za mała szyba przednia, nie widać sygnalizatorów z pierwszych rzędów na skrzyżowaniu.
4,0
Ergonomia
Bardzo dobra
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą poniżej 5C silnik bardzo wolno się nagrzewa w mieście do 20 minut. Przy niższych temperaturach nigdy się nie nagrzeje. Jak włączy się mocniejsze ogrzewanie widać jak spada temperatura silnika. Jest to podobno typowa przypadłość tych silników. Wersja 122 km.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo wygodnie, ale tylko wersja ze sportowymi fotelami. Zwykłe są do niczego. Z tyły ciasno, ale to normalne w takim autku.
5,0
Wyciszenie
Super cicho. Silnik bezszelestny.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto jazda super eko nie przekraczamy 2000 obrotów to możemy osiągnąć 7 litrów/100
Normalnie trudno zejść poniżej 10 litrów w korach.
90 km/h 5l, 120 km/h 7l ,140 9l, 160 km/h 12l, 180 km/h 18l
Jazda autostradą max 210 z górki 220 spokojnie spali 20 litrów masakra. Nadmieniam iż moje A6 3.0 TDI przy 200 pali 10 l ON i ma 2x tyle mocy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mały przebieg żeby coś się popsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TFSI 122KM 90kW
[l/100km]