Karoseria
: całkowity brak rdzy gdziekolwiek po 14 latach...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: tuleje met/gum
Układ elektryczny
: układ chłodzenia
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Zbyt krótki pierwszy bieg jak dla mnie ale poza tym OK.
5,0
Skrzynia biegów
Synchronizowane wszystkie biegi. Brak jakichkolwiek zgrzytów działa idealnie.
4,0
Układ jezdny
Idealnie bierze zakręty, ale dość niestabilny w koleinach czyli na większości Polskich dróg.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie bomba szczególnie po Astrze F którą jeździłem wcześniej.
4,0
Ergonomia
Jak to w Niemieckim aucie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeszcze nie jeździłem nim w zimie ale chłodzi dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dość mało miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu. Z przodu OK.
5,0
Wyciszenie
Do 150 km/h jest bardzo cicho w kabinie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogło by być lepiej ale na gazie nie ma co wymagać cudów od 2l silnika. Naprawy dość tanie z wyjątkiem może wymiany tulei w belce skrętnej ( jakieś 400 zł za 2 tuleje + robocizna ).
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najbardziej dokuczliwa jest wymiana króćców układu chłodzenia przy silniku (niedroga ale dość częsta w tych samochodach)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 90KM 66kW
[l/100km]