ocynkowana blacha - to jest to!!!!!!
BMW z tego rocznika prezantuje się gorzej niż źle.
Wrażenia
4,0
Silnik
na zimno trochę stuka, ale po kilku sekundach jest ok.
5,0
Skrzynia biegów
wciskany wsteczny R - wspaniała sprawa, nie ma możliwości żeby w czasie redukcji 5-ki z 4-ki wrzucić na eRkę.
5,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się toru, na zakrętach jest twarda i nie wyrzuca na przeciwną stronę.
Komfort
5,0
Widoczność
extra widoczność! boczne słupki są świetnie rozmieszczone- kierowca nic nie traci w czasie podróży autem (w oplach vectra 1.8 benzyna jest tragicznie)
5,0
Ergonomia
w środku jest tak jak na wybiegu dla modelek - prawdziwe kobiece kształty, wspaniałe wykończenie, mimo że to nie skóra, ale dużo lepiej prezentuje się niż wnętrze w VW golfach 4 gdzie jest jeden plastyk.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
całkim znośnie, szwankuje mi tylko dolny nawiew na nogi, ale zabiorę się za to już wiosną.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak dla mnie (180 cm) jest idealnie, na miejscu pasażera siedziałem tylko 2 razy i było idealnie, fotele są świetnie wyprofilowane, nawet 8-mio godzinna jazda bez zatrzymywania się jest przyjemna.
4,0
Wyciszenie
jest cicho i przyjemnie zwłaszcza jeżeli auto jest na letnich oponach, obecnie tj, 30.12.2006 r. jazda na oponach zimowych bez śniegu jest mniej przyjemna, ale kiedy już spadnie można usłyszeć własne myśli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na moją kieszeń - średniego Polaka - to jest wymarzone auto, badania techniczne w granicach 160 zł (już z gazem), przegląd instalacji gazowej niewiele ok. 150 zł/rok + inne niezbędne zabiegi kosmetyczne, wymiana gumek na przednim zawieszeniu itp. = z mojego punktu widzenia auto jest przyjazne kieszeni.
4,0
Stosunek jakość/cena
kosztowała mnie 12.000 zł i nie żałuję!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zagłówki są mało przydatne - zwłaszcza dla kierowcy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie mam żadnych problemów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 90KM 66kW
[l/100km]