Mimo kilku minusów jestem bardzo zadowolony z B4. Na największy PLUS zasługuje komfort podróżowania, jakiego nie sposób spotkać w innych autach oraz jakość wykonania i oczywiście całkowity BRAK RDZY. Minus za słabą moc silnika (90KM) oraz widoczność z tyłu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Super na długich, spokojnych trasach przy umiarkowanej prędkości do 120km/h. Wysoka kultura pracy, cichy, bardzo silny (rusza nawet z V biegu) lecz 90KM do takiej kabaryny...przy wyprzedzaniu - tragedia!
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez zarzutów. Brakuje VI biegu na długiej trasie.
4,0
Układ jezdny
Biorąc pod uwagę Polskie drogi nie jest źle. Dobrze tłumi nierówności, ale często trzeba zaglądać do warsztatu (tuleje gumowo - metalowe).
Komfort
3,0
Widoczność
Kiepska widoczność do tyłu. Jeszcze te olbrzymie zagłówki...
5,0
Ergonomia
Super!!! Wnętrze podoba mi się najbardziej. Zawsze było dla mnie wzorem. Bardzo dobre spasowanie, wykonanie i materiały. I ten ponadczasowy, olbrzymi kokpit ...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie OK! Latem brakuje klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów, poczucie wygody i bezpieczeństwa.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2.0 + LPG nie jest źle. Do prękości 120km/h i przy umiarkowanej jeździe mieszczę się spokojnie w 10l/100km LPG. Powyżej 120km/h i przy "sportowej" jeździe - wir w baku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Naprawdę warto. Następnym autem jekie kupię będzie B4 TDI kombi + klima. Tego mi trzeba, nic więcej...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam to auto dopiero 5 mies. Przejechałem 15 tys. km na LPG. Kupiłem to auto od gościa, który bardzo kombinował a nie wymieniał części. Dzięki temu musiałem wymienić:
1. Silnik krokowy
2. Układ wydechowy
3. Łożysko przód
4. Tuleje gumowo-metalowe wahaczy
5. Opony.
Jak na razie mam spokój.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 90KM 66kW
[l/100km]