Posiadając dość ubogą wersję z najsłabszym benzynowym silnikiem nie można powiedzieć że jest doskonale, ale biorąc pod uwagę bezawaryjność, jakość wykonania, oraz śmiesznie niskie koszta eksploatacji z pewnością można powiedzieć że jest dobrze
Wrażenia
3,0
Silnik
Dwulitrowy benzyniak na jednopunktowym wtrysku nie powala osiągami, o tym że mam pod maską 2.0 przypominałem sobie zwykle przy tankowaniu. Jego niewątpliwą zaletą jest żywotność i bezawaryjność oraz świetna tolerancja na podtlenek LPG
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia zapewniają bardzo dobrą dynamikę jazdy w mieście, na trasie jest trochę uciążliwa (brakuje szóstki)
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie doskonałe ze względu na swoją prostotę, śmiesznie niskie koszta eksploatacji i dobre właściwości jezdne.
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko, z każdej strony
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, choć jak wiadomo, zawsze może być lepiej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mistrzostwo. Żadne auto nie ma tak mocnego ogrzewania jak osiemdziesiątka. Przy -20 stopniach na zewnątrz, można jechać w podkoszulku.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mimo stosunkowo dużych gabarytów przestrzeni dla pasażerów nie ma zbyt wiele, szczególnie z tyłu
3,0
Wyciszenie
Nie jest źle, ale w porównaniu do A6 C4 nie jest też dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Śmieszne niskie, części tanie, awaryjność niewielka
4,0
Stosunek jakość/cena
tu wszystko OK
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiadomo, w 20 letnim dziadku coś się czasem zepsuje, ale części zamiennych jest w brud
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowano
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 90KM 66kW
[l/100km]