Inne
: Dopracowanie całej konstrukcji. Czuć klimat starych dobrych czasów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak.
5,0
Całokształt
Mały, zgrabny, nie rdzewiejący relikt dobrych starych czasów gdy ksiągowi i koszty produkcji nie mieli nic do gadania. Śmiało można napisać że "takich juz nie robią".
Wrażenia
4,0
Silnik
Mam wariant 90km w połączeniu z automatem. Jest to tzw. osiołek. W miescie daję radę, na trasie już nie. Ekonomika jest taka sobie, 10l po mieście mozna włozyć między bajki jak niezniszczalność tego samochodu (wyrwany z gardła garwolińskiemu chamowi którego nie było stać nawet na porządną eksploatację BMX-a). Do spokojnej czy.jazdy wystar
4,0
Skrzynia biegów
Jak na 22 lata i olej wymieniany w 1999 roku (a mamy 2014) skrzynia po wymianie oleju i filtra sprawuje sie dobrze. Która współczesna wytrzyma tyle lat bezmyślności i durnoty poprzednich właścicieli?
5,0
Układ jezdny
Jak na taki "paździerz" prowadzi się wyjątkowo dobrze;) jak przyklejone.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetny stosunek między komfortem a prowadzeniem. Obecnie mam na handel jeszcze Octavię I która sie nie umywa jeśli chodzi o komfort resorowania, głośność pracy zawieszenia.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
świetnie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No szału to tutaj nie ma. Kierowca i pasażer z przodu podróżują w komfortowych warunkach, z tyłu miejsce dla niezbyt rosłych dwóch dorosłych osób.
5,0
Wyciszenie
Stara dobra szkoła. Tyle w temacie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo pali, ale czym to jest przy śmiesznych cenach części... Tym bardziej dziwi fatalny stan większości egzemplarzy. Takich właścicieli (czyt. hamów ze wsi) powinno sie delikatnie mówiąc eliminować.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak ktoś szuka autka do 5000 zł ciężko o lepszy wybór. Lepsze stare dobre Audi w wydaniu retro, niż skatowana Astra II czy Focus.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moja sztuka była zajeźdżona. Wyremontowałem skrzynię i przy okazji silnik, oraz kilka elementów jak przewody chłodnicze czy króćce wodne. Jak na razie jest super, nic sie nie dzieje (odratowanie mojej sztuki kosztowało 2500 zł)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli eliminuje sie pierwsze sygnały że cos jest nie tak typu stuki, nie ma możliwości żeby coś zatrzymało ten samochód.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 90KM 66kW
[l/100km]