Karoseria
: Ponadczasowa stylistyka. Fajny do tuningu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Zapiekający się mechanizm ręcznego w tynym zacisku.
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Duża pojemność i mało koni - generalnie muł. Z drugiej strony bardzo trwały i doskonale nadaje sie do lpg. Jeżeli nie zależy ci na osiągach tylko na ekonomice - polecam.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok - samochód jest bardzo elastyczny - ale przełożenia w mojej skrzyni były takie, że na 5 biegu przy 130 było 4000obr/min. Na trasy to zdecydowanie lipa - za duży poziom hałasu. W mieście ok bo nie trzeba za duzo mieszać lewarkiem.
3,0
Układ jezdny
Wiadomo - niemiec. Dość twardo ale dobrze trzyma sie na zakretach. Duża wytrzymałość elementów. Zawieszenie przednie ma tendencje do pukania na krótkich poprzecznych nierównościach nawet jeśli nie ma w nim ani grama luzu.
Komfort
3,0
Widoczność
Wg mnie ok ale trzeba się przyzwyczaić.
3,0
Ergonomia
Niemiecka szkoła wg mnie poprawnie.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Należy regularnie zmieniać filtr kabinowy. Ze wzgledu na spore przeszklenie i czarną tapicerkę, latem w srodku jest koszmarnie gorąco! Jest to nie do przyjęcia i stało się powodem dla którego pozbyłem sie auta. Polecam wyłącznie egzemplarze z klimą.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu mało miejsca mimo, że buda wydaje się duża.
3,0
Wyciszenie
Wg mnie za głośno, przynajmniej w moim egzemplarzu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11 do 13 litrów lpg
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Solidne auto pod względem wykończenia.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez problemów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 90KM 66kW
[l/100km]