zajebiście, 230 koni fabrycznie, bez ograniczenia prędkości do 250km/h, jechałem 265, niepozorna torpeda. Nie wygląda jak GTO ale bzyka podobnie, szczególnie po dobrym tuningu silnika, można podobno wycisnąc 700 koni a to juz rakieta
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo elastyczny, duży zapas mocy.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowa skrzynia, na 6 biegu 115 km/h bez właczenia turbiny
4,0
Układ jezdny
bez zarzytu
Komfort
4,0
Widoczność
dobra, choć w maluchu widac lepiej ale nie ten komfort
4,0
Ergonomia
bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy klimie bardzo dobre z przodu z tyłu dobre ale tak jest prawie zawsze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez zarzutu, choć dla strongmenów doradzdzałbym cos większego
4,0
Wyciszenie
dobre , przy 200km/h można jeszcze rozmawiać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy ciężkiej nodze to troche łyka, naprawy drogie, orginalna świeca 70zł, zawór 60
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
świetnie, jak nie przekręcisz na obrotach
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uwaga na słaby klin na kole zębatym na wale silnika do napędu paska rozrządu, nie przekręcac na obrotach, w mrozy nie stosować gęstych oleji