Szukaj

Ocena kierowcy - Audi 80 B4 RS2

McGyver, 18 lat temu
Silnik 2.2 316KM 232kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 13 tys. km
Audi 80 B4 RS2 2.2 316KM 232kW 1993-1996 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
nic dodac nic ująć AUTKO JEDYNE W SWOIM RODZAJU
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbina rodem z ciężarówki, silnik rozwiercony na 2917cm3, kompleksowo wyważony statycznie i dynamicznie, silnik cały kuty, panewki wielowarstwowe, inne kolektory, intercooler, doładowanie w overbooscie2,2 bara (550KM, 670Nm), DUMP-VALVE z otwartą cyrkulacją, zawur upustowy turbiny z regulacja co 0,05 bara, regulator cisnienia paliwa krokowy od 1,5 do 9,5 atm.,dodatkowy komputer do sterownaia silnikie w czasie rzeczywistym tym wsztystkim- możliwośc regulacji mocy od 130KM do 550KM z możliwością sterowania przebiegu max. mom.obrot., w palnach założenie mokrego N2O
5,0
Skrzynia biegów
dyferencjały i skrzynia po małych modyfikacjach , sprzęgło 5 tarczowe suche, odciązony i wiercony zamch
5,0
Układ jezdny
poza zmianłą tarcz i zacisków na wiercone i nacinane prodrive EVO nic nie zmianiane
Komfort
5,0
Widoczność
ja tam nie narzekam , generalnie i tak wszystkich oglądam we wsteczny lusterku
5,0
Ergonomia
wypasik na maxa, ja sobie dostawiłem tylko wskaźnik turbodoładowania, temp. spalin i skład mieszanki w srodkowych kratkach wentylacji :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie ma na co narzekac
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na autko tej wielkosci to i tak limuzyna
5,0
Wyciszenie
u mnie wyciszeni epolegało na wstawieniu down-pipe, wywaleniu kata, wstawieniu strumienicy iglicowej, tłumika kierunkowego absorbcyjnego i ostatniego tłumika na dwioe strony 2razy po 2 oikrągłe końcówki, cały wydech z kwasówki 3"
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to zależy tylko od cieżaru mojej nogi i nastawy komputera:)
3,0
Stosunek jakość/cena
nie wiem czy to dobrze czy źle ale po podliczeniu całej modyfikacji i zakupu autka wyszło mi niecałe 45000 euro, a nawet za 1000000 bym go nie sprzedał, bo widok miny tych buraków w porsche i ferrari jak je objezdza błekitne kombi jest bezcenne. RSzwei jest NAJLEPSZE!!!!!!!!!!!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to zależy tylko od stylu jazdy i jakosci drogi po jakich sie jeździ, ale generalnie jest super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko jest zrobione od podstaw, autko było "robione" przez 10 miesiecy, jak narazie od 2 latek nic nie nawaliło z osprzetu silnika

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 316KM 232kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
22,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi 80 B4 RS2