Przeniesienie napędu
: Auto na piatce tak rwie do przodu że ma się wrazenie ze to trójka i instynktownie szuka nastepnego biegu:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Przy instalacji gazowej strzały, usterki przepływomierza, auto potrafi przestać utrzymywać wolne obroty na benzynie
4,0
Całokształt
Myslę że Jeremy wrzuciłby autko na scianę aut w top gear pod kategorię \"fajne\". Coupeta daje sporo przyjemności z jazdy. Nisko sie siedzi, kokpit jest wysoki i sprawia wrazenie naprawde solidnego. Zegary na środkowej konsoli dodaja sportowego charakteru. Jakośc wykonania jak to w Audi - najlepsza, zwłaszcza a tych latach.
Wrażenia
4,0
Silnik
133 konie w takim lekkim autku, daja sporo przyjemnosci z jazdy. Silnik dośc ładnie brzmi, podobac się moze jego głęboki gang, zwłaszcza na wysokich obrotach. Niestey przy duzych przebiegach słychać juz klekot w zaworach. poza tym silnik cięzko znosi LPG. Co jakis czas słychac strzały w przepływomierzu.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwsze 2 biegi są troszke za krótkie, ale potem juz jest w porządku. na 4 i 5 auto ma nieprawdopodobny ciąg. Krótki lewarek chodzi lekko ale bardzo sztywno co dodaje pewności.
5,0
Układ jezdny
Żadnych zastrzeżeń, chociaż mogłoby byc quattro
Komfort
5,0
Widoczność
Pomimo niskiej linii bocznych szyb nie ma problemu. Słupki nie zasłaniają i jest naprawde ok
5,0
Ergonomia
Jak to w audi. Wszystko na swoim miejscu tam gdzie bysmy sie tego spodziewali. No może poza włącznikiem świateł w kolumnie kierowniczej, przed kierunkowskazem:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zero problemów. Przy 15-stopniowym mrozie, po 3-4 minutach jest cieplutko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest coupe, a nie a8, nie mniej jednak przestrzeni z przodu jest naprawdę dużo zarówno wokół nas jak i nad głową czy na nogi. Troszkę gorzej jest z tyłu, ale w porównaniu do innych coupe takich jak np. 200sx jest naprawde nieźle.
4,0
Wyciszenie
Przy małych predkościach i delikatnej jeździe silnik słychać tak jak w większości nowych samochodów. Jeżeli ktoś woli mieć głośno wystarczy wcisnąc pedał troche głebiej:) Plastiki dobrze spasowane, we wnetrzu po 15 latach nic nie hałasuje.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No i tu jest troszkę gorzej. naturalnie jesli jeździ się spokojnie i zmienia biegi przy prędkościach 20-40-60-80 to auto spalaniem nie rózni się od mazdy 1.4. Jeżeli się przyciśnie silnik staje sie paliwożerny. Ceny części są nieco droższe od podobnych aut tej klasy, ale nie jest źle.
4,0
Stosunek jakość/cena
W tej chwili stosunek jakości do ceny jest adekwatny. Auto jest solidnie wykonane, ale niestety leciwe. I nieprzewidywalne
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Potrafi zepsuc sie op[kretło od nawiewu i działac tylko na 3 i przepalają się zarówki w desce czy w przyciskach. Psuje się też ogrzewanie tylnej szyby. Padają tez pompki centralnego zamka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli nie ma sie LPG to nie ma problemu. Żadnych poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 E 133KM 98kW
[l/100km]