Silnik
: Jest jeszcze mocniejszy niż myślałem. Cabrio waży swoje a jednak czuć tą ogromną moc
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Zawieszenie w cabrio trochę twardę, dlatego trzeba o nie dbać
Przeniesienie napędu
: Quattro ma to do tego, że jak już się zepsuje to trochę nas będzie kosztować
5,0
Całokształt
Auto naprawdę świetne. Lans niewyobrażalny. Laski lecą na takie auta. Do tego ten silnik. Kozak jakich mało w mieście :)
Wrażenia
5,0
Silnik
2.8 V6 ryk przepiękny, i moc. Nie trzeba komentować.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem 1 i wsteczny zagrzyta. Rzadko ale zdarza się.
5,0
Układ jezdny
Quattro pozwala na szybszy start na światłach i zostawia konkurencje z tyłu. Poza tym trochę toporne auto.
Komfort
4,0
Widoczność
W cabrio trochę lepiej, ale nie jest aż tak kolorowo jak mówią.
3,0
Ergonomia
Trzeszczy bo twarda konstrukcja. Przy dużych prędkościach słychać szum. Bez windshota potrafi urwać głowę :P
Guziki na swoich miejsach, wszystko pod ręką. Climatronic już nowy model
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa bardzo dobrze. Auto również szybko się nagrzewa. Nie narzekam
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W cabrio mało miejsca z tyłu, a z windshotem to już tylko na 2 osoby
3,0
Wyciszenie
jednak to cabrio. Twarda konstrukcja, trzeszczy przy duzych predkosciach i nierownosciach. Słychac szumy przy szybkiej jezdzie. Ale to nie hardtop
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik pije jak smok. Ciężko zamknąć się w 10 litrach. Ale potencjał trzeba karmić odpowiedno :D
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak za tą cenę cabrio jest naprawdę fajne, z oryginalną sylwetką.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko ok. Nic się nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero jakichkolwiek poważnych usterek! Zero! Przejechane tym autem już prawie 90 tys
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 E quattro 174KM 128kW
[l/100km]