gdy jest zimny a my staramy sie nie zużywać za dużo paliwa i nie wciskamy pedału gazu odpowiednio głeboko ma teandencje do lekkiego szarpania, ale po kilku minutach jazdy gdy złapie temperaturke(bardzo szybko jest juz wszystko idealnie, jedzie jak mazenie
4,0
Skrzynia biegów
stanowczo za krótka jedynka, w zimie nie wykożystywalna (mam naped tylko na przód)
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wyciszenie
mogłoby być lepiej, przy 200-210 to już chorror(na polskich drogach.. w niemczech 250 gnałem i jesze było przyjemnie tylko musiałem muzyką zagłuszyć wycie wiatru
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest najekonomiczniejszym autem ale w sumie jak na 2,8l no i wiek oraz przebieg nie jest źle w mieście przy ostrzejszej jeździe w 12l/100k idzie sie zamknąć
5,0
Stosunek jakość/cena
za te cene takie autko.. no żyć nie umierać... 10.700 sprowadzona i opłacona i zarejestrowan, dałem w styczniu 2005 i jest w super stanie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czeste problemy z elektryką mimo sprawnego alternatora akumulatora i regulatora napiecia zdaża sie czesto że zarówki sie palą. można tego uniknąć stosując drogie żarówki firmowe (np ph...ps) bez reklamy:-) są bardziej odporne na skoki napiecia
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie raczej nie.. bardzo żywotna bestia
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 E 174KM 128kW
[l/100km]