dobre przelozenia, elastyczna, gwarantuje dynamike i zrywnosc od 1 do 5 biegu
4,0
Układ jezdny
swietne prowadzenie, trzyma sie drogi, wchodzi w luki wzorowo
Komfort
4,0
Widoczność
duza powierzchnia przeszklenia powoduje ze przod, boki wypadaja bdb, tyl w sumie ok jak na auto o takiej bryle
5,0
Ergonomia
trudno oczekiwac wiecej, wszystko na desce rozplanowane idealnie, intuicyjne uzywanie typu ´wlacz i zapomnij´, bardzo szybko przyzwyczaja sie do rozlokowania poszzcegolnych funkcji
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dziala bez zarzutu, zima grzeje - latem chlodzi :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako kierowca czuje sie an swoim mijscu bardzo dobrze (moze dzieki wzrostowi 1,75), pasazerowie na tylnych miejscach chwala sobie wygode i przestrzen
4,0
Wyciszenie
Silnik nie nalezy do najcichszych, ale kto by wyciszal tak rasowy pomruk silnika 2.3 ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny czesci nie przysparzaja o bol glowy, nawet gdyby byly drozsze 80´ka nie daje czestych powodow do ich zakupu
Zuzycie w pelni zalezne od stylu jazdy,..
5,0
Stosunek jakość/cena
W sumie w przedziale 10tys-15tys otrzymujemy dobrze zrobiony samochod, ktory rzadko zawodzi i daje przyjemnosc jazdy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podobno to niedomaganie dotyczy modelu 80 ogolnie, niestety czesto wysiada wskaznik poziomu paliwa i temperatury...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych zastrzezen - jedyne usterki spowodowane byly fatalnym stanem drogi jaka musi codzienie pokonywac moja 80´ka (sworznie, koncowki drazkow, mniejsze el. zawieszenia)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 E 133KM 98kW
[l/100km]