Niezawodny silnik z dobrym momentem obrotowym i wspaniale współpracujący z prostymi instalacjami LPG.
5,0
Skrzynia biegów
Pomimo wielu lat bardzo dobrze pracuje. Od nowości nie była rozbierana, a nawet nie był wymieniany olej.
5,0
Układ jezdny
Idzie na łukach jak po szynach. Można odpoczywać, nie trzeba ciągle kontrolować. Zawieszenie w naprawach tanie i proste.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie trzeba lepiej.
3,0
Ergonomia
Wszystko proste i tam gdzie trzeba. Niestety ktoś to robił siekierą i heblem. Kierownica jak w autobusie z lat 70-tych XX w. (cienka i wielka).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez klimy masakra. Odradzam kupno tego auta bez klimatyzacji. Przed kierowcą wielka czarna półka oraz mocno pochylona szyba. Wszystko nagrzewa się latem i nie pomogą tutaj otwarte szyby oraz szyberdach. Kierowca czuje się, jakby ktoś suszarką dmuchał mu w twarz. W lipcu 2006 r. nie mogłem jeździć w dzień ze wzg. na temperaturę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotole i baaardzo dużo miejsca. Mało przytulnie. To nawet nie biuro ale korytarz urzędu.
4,0
Wyciszenie
Jak na tej klasy auto i wiek, to bardzo dobrze. Przy 160 km/h mozna powiedzieć, że słychać prędkość (silnik i powietrze).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy instalacji LPG (BRC II generacja) 9,5 litra na 100 km. Patrząc na wielkość auta i moc silnika, to bardzo tania eksploatacja.
Spalanie podaję LPG, a nie BP.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tanie auto, bardzo dobra jakość, fatalne dla mnie wnętrze. Eksploatacja bardzo tania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo tanie w utrzymaniu i niezniszczalne auto. Wymieniłem tłumik środkowy (oryginalny z ´92 r.) przy przebiegu 185 000 km. Drugi jest nadal. Trzeba się starać, by coś zepsuć, a części tanich nowych, zamienników i starych pod dostatkiem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowałem takich.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 E 115KM 85kW
[l/100km]