mało zrywny , pod światłami raczej nie zaśiwrujesz, twardo zawieszony nie mało palący ale trwały prosty w obsłudze i naprawie o sporym prestiżu , szczególnie gdy sie dba i posiada w kolorze czrnym, wygodny na długie trasy ze sporym bagażnikiem. Auto jest jednum z ostatnich trwałych ( mam jeszcze orginalny układ wydwchowy) i "madrych" gdzie można np. wymienić sworzeń bez wymiany całego wahacza
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik podobno nie do zajechania , tak mówią mechanicy, nic nie cieknie , nienajgorsza elastyczność na piatym biegu, jednak ptzy bardzo ekonomicznej jezdzie dużo pali , ale to w wiekszości wina cienlkiego gazu, największy minus to brak kultury pracy na zimno głośno i szorstko ogólnie kultura to nie jest mocna strona o niebo lepiej jest w R5 i V6 ( znajoni mają)
3,0
Skrzynia biegów
raczej cienka, cieknie jedynka i trójka za długo zestopniowane co przeszkadza w urzytkowaniu w mieście , cicha praca ale lewarek lubi drgać
4,0
Układ jezdny
naprawde dobry ... tyle że nie na nasze drogi, poprzeczne nierówności mordęka głóśno i nieprzyjemnie , na zakętach supre po gładkim też pięknie , bardzo dobrze jedze po śniegu , plus za dośc tanie zamienniki . należy też odnotować cięzko pracującu (moimo ze ze wspomaganiem ) układ kierowniczy
Komfort
4,0
Widoczność
z pozoru dobra ale ja niedawno bardzo sie zdziwiłem.... a konkretniej doznałem szoku bo nigdu nawet nie zadrapałem samochodu
5,0
Ergonomia
dobra, ale żeby nie było kontrolki od świateł mijania to chyba nieponozumienie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
cieniutkie ogrzewanie , może mam coś zapowietrzone ale latem przeciwnie nawet w upału nie jest źle
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy 195 jest naprawdę przyzwoicie , pasażerowie też nie mogą nażekać , wygodne fotele , coć wygląd nie wskazuje ,przejedziesz 200km i wyjdziesz bez bólu pleców , nie we wszystkich tak miałem
3,0
Wyciszenie
słabizna nieprzystojąca do marki, ja bardzo lubie cisze w aucie więc zainwestowałem w maty i pasty głuszące i jest odczuwalna poprawa ale wcześniej nawet przy 90 b. głośno od 100-115 znoście ale powyżej 120 znów niedoprzyjęcia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gazu minimum 10l. przy jezdzie mieszanej, mogłoby być lepiej,w aucie najwięcej zabawy jest z zwieszeniem ale ceny nie drenują kieszeni reszta odpukać ale japończyk to to nie jest. Zakładając gaz nie żałujcie na dobry . ja już kupiłem z Landi 98les i miałem z nią takie przepały że pióra poadają obecnie mam już trzeci komputer
3,0
Stosunek jakość/cena
przed wejściem do UE B4 były dość drogie , teraż można już kupić za 10 tyś ale to było tam tak traktowane (w zdecydowanej większości) jak u nas fiat 125p z 87 roku przez właściciela bmw 5 z 97roku powiedzieć ze po macoszemu to naprawdę przesada
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez twarde zawieszenie coś tu i ówdzie zaskrzypi zastuka ( ja podgłaszam wtedy CD) irytujeą przełączniki np. świateł długich które raz po razie sie psuja
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
najbardziej jazde tum autem uprzyksza LPG . przez to auto staneło mi już nie raz (może sie tak zdażyć że już sie przełączysz na benzyne) gdyby nie to to zostaje tylko cieknąca skrzynia
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 E 115KM 85kW
[l/100km]