14 lat jazdy, 0 rdzy, siadasz i jedziesz wszystko jedno jak długo, czy 100 czy 1000 km.
Wrażenia
4,0
Silnik
jedyny problem to silniczek krokowy, powoduje nierównomierność obrotów
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Użytkownicy polskich dróg są zmuszeni co 2 lata wymieniać przeguby, końcówki i tuleje metalowo gumowe. Ale jazda po dołach i dziurach musi kosztować. Normalnie użytkuje się je 5 lat (szkoda, że nie w Polsce).
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu jest potrzebne wyczucie, w przód bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie być powinno, ABS z możliwością wyłączenia - super!!! A jak się komuś nie podoba to heja na malucha 125p.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima ok 4 minut, to w zupełności wystarczy. Auto nie jest garażowane.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Do 1,80 m jest ok jak wsiądą koszykasze jest problem. Dlatego to jest uato a nie autobus.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 10/12 (benzyna/gaz), trasa 6,7/8 (przy jeździe do 120/h) powyżej to i tak wykroczenie płatne wyżej niż koszty paliwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
ok 10 000 kosztuje ten egz.
Trzeba tylko dobrze sprawdzić przed kupnem auta. Wszystko jest w rękach kupującego przecież to on kupuje i wybiera a nie jemu wciskają.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 14 latach użytkowania nie pamięta się drobiazgów. 100 % sprawności. 100 % oryginalnych drobiazgów
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie spotkałem się. Jak przy wszystkich autach co i raz trzeba wymienić: co 5lat akumulator, oleje i filtry na bieżąco, pasek rozrządu. raz miał robione uszczelniacze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 E 115KM 85kW
[l/100km]