To jest auto luksusowe, nie jakaś koreańska popierdułka.
Bardzo wysoki komfort jazdy, zwłaszcza na długich trasach. Przestronne wnętrze, duży bagaźnik. Czasem ciężko go zaparkować w mieście - jest trochę długi, ale dzięki temu komfortowy.
Opłaca się załozyć instalację gazową bo trochę pali.
Jakość wykonania - mówiąc krótko: Stara niemiecka robota!
Wrażenia
4,0
Silnik
Bierze 5 l oleju na 10 000 km. Zimny klekocze po rozruchu. Bardzo elastyczny. Nie robi mu różnicy, czy samochód jest obciążony, czy jedzie pod górkę itp.
4,0
Skrzynia biegów
Słychać jakieś szorowanie przy hamowaniu silnikiem. Pracuje bardzo płynnie.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja! Auto samo jeździ.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Przemyślane i proste wnętrze. Przydałaby się kontrolka świateł mijania.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po tym aucie można się gonić.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie jeździ się bardzo tanio. Średnio (miasto+trasa) ok. 9 l gazu/100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie jest najtańsze ale trzyma cenę. Można nim pojeździć i dobrze sprzedać. Za to jakość jest rewelacyjna.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak jakichkolwiek awarii. Stara niemiecka robota.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek awarii. Stara niemiecka robota.