Przyzwoicie ale bez rewelacji. Euforia z zakupu mija przy pierwszym tankowaniu :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest nieźle ale zawsze mogłoby być lepiej :) Mam najprostszą instalację gazową i niestety często komputer błędy łapie - pewnie byłoby lepiej z lepszą instalacją
4,0
Skrzynia biegów
Niby wszystko tak jak trzeba, precyzyjna, biegi wręcz "same wchodzą" ale... ale przy przebiegu 177 tys buczy (i to mocno) łożysko oporowe i nieco ślizga się sprzęgło (nie zawsze i nie mocno ale jednak)
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie wręcz idealne na równe drogi, w zakrętach trzyma się przyzwoicie. Na naszych drogach trochę trzepie
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń. Wstawienie mocniejszych żarówek polepsza jazdę nocą ale szybko wypalają się klosze.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko ustawić "odpowiednią" temperaturę nawiewu (po włączeniu klimy problem znika) zawsze leci za ciepłe albo za zimne. Brak zaworu odcinającego nagrzewnicę wewnątrz powoduje nieprzyjemny efekt nawiewu gorącego powietrza do kabiny nawet przy nastawieniu zimna (gorąc leci z dolnego nawiewu - uciążliwe szczególnie latem).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam prawie leżącą pozycję jazdy więc za mną poza dzieckiem (w foteliku) nie mieści się nic. Wcześniej jeździłem Skodą Superb - tam takiego problemu nie było ;)
4,0
Wyciszenie
Nigdy nie jest tak dobrz, żeby nie można było poprawić ale generalnie nie ma się do czego szczególnie doczepić. Przy 180-200 km/h polecam zatyczki do uszu :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.0 benzyna na bosch-owskim "wtrysku) - żre prawie jak S-klasa :). Nie udało mi się jeszcze zejść poniżej 11,5 l lpg/100 km (nawet przy bardzo delikatnej jeździe) przeważnie koło 13-14 l/100 km. Benzyna jeszcze gorzej (w sensie kosztów) minimalne spalanie - 9 l/100 km. Najczęstrze - 11l/100 km ale potrafi wciągnąć nawet 16 l
3,0
Stosunek jakość/cena
Po Audi spodziewałem się nieco więcej. Wcześniej jeździłem lepszym autem stąd może nieco zaniżona ocena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stare auto to i drobiazgi mają prawo się psuć. Najbardziej uciążliwe są wymiany żarówek w desce rozdzielczej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpoważniejsze usterki w czasie prawie 3 lat eksploatacji (80 tys km) - wymiana silnika krokowego (350 zł), wymiana nagrzewnicy (400 zł) , tuleje tylnego zawieszenia (avant) co 3 miesiące
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 90KM 66kW
[l/100km]