Silnik
: Okazał się zdecydowanie żwawszy niż możnaby przypuszczać.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Częste drobne usterki
4,0
Całokształt
Wielki plus za ochronę karoserii i bardzo trwały silnik diesla. Minus za małą przestrzeń wewnątrz auta i ciasny bagażnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Biorąc pod uwagę moc tego wolnossącego potwora ;)
5,0
Skrzynia biegów
Przez 4 lata i 80 tys. km nie było z nią najdrobniejszych problemów.
4,0
Układ jezdny
Subiektywnie oceniając zbyt podsterowny w ciasnych zakrętach. Jak na wiek konstrukcji spisuje się dobrze i jest w miarę trwałe.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Obsługa wręcz intuicyjna. Inna rzecz, że niewiele można spotkać w tych modelach ponad standart.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porównaniu z konstrukcjami made in Japan wyśmienita. Ale jak na europejskie podwórko "tylko" dobra ;)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma w miarę wygodnie, ale jak na tej wielkości auto to z tyłu jest skandalicznie mało miejsca, nie wspominając o bagażniku, który nie dość, że jest ekstremalnie mały to jeszcze nieporęczny.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika bardzo dobre, gorzej jeśli chodzi o pracę zawieszenia (po remoncie-żeby nie było ;))
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To autko miało być trwałe i oszczędne i w mojej opinii takie właśnie jest.
4,0
Stosunek jakość/cena
Warto zainwestować w dobrze utrzymane auto. Nawet kilkunastoletni bezwypadkowy egzemplarz może dobrze służyć jeszcze kilka lat.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzają się drobiazgi w elektryce. Przetarte przewody w klapie tylnej, spalony przełącznik świateł itp. Poza tym nic poza częściami eksploatacyjnymi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Słąby przełącznik stacyjki. Potrafi pęknąć w najmniej spodziewanym momencie. Może drobiazg, ale trwale unieruchamia auto.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 68KM 50kW
[l/100km]