Sprzedawszy astre H kupiem autko na zimę - padł wybór na 80. Jest dobrze, wspomaganie bardzo dobre, ale niestety bierze już olej, zamierzam niedługo ją sprzedać. Co prawda trafiło mi się z 4 elektr szybami i lusterkami, ale co z tego - autko leciwe. Kiedy usłyszałem, że 250 zł mam zapłacić za wymianę rozrządu i oleju myślełem, że buchnę śmiechem. TO NAPRAWDĘ TANIE AUTO - jak masz ograniczone środki, to polecam. Teraz przymierzam się do primery, bo mimo wszystkich zalet stary diesel to nie to... Koszty malutkie, ale wkurza mnie trzęsienie całym autem i spory hałas. W mieście trochę wstyd, przynajmniej to prawie youngtimer.. Niestety dla ludzi jeszcze nie, więc masz wrażenie, że wszyscy na ciebie patrzą. Ogólnie polecam, ale już lepiej benzynkę...
Wrażenia
3,0
Silnik
Dość głośny, ale cóż - stary. Mega ekonomiczny
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dopasowana do mozliwosci silnika, na autostradzie lipa, ale cóż, nie te latke.
4,0
Układ jezdny
Głośno, ale przy takiej jednostce to dynamika satysfakcjonująca.
Komfort
5,0
Widoczność
Elegancko.
5,0
Ergonomia
Co tu pisać.. nie ma guziczków, nudy ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i zaraz jest jak w saunie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, 4 osoby komfortowo.
4,0
Wyciszenie
Jak na konstrukcję z lat 80 jest świetnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części baardzo niskie, spalanie prawie jak żadne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Haha - za 2 tysiące nie wiem, czy można kupić cokolwiek lepszego - może tylko benzynowe B3
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TD 80KM 59kW
[l/100km]