Karoseria
: niezniszczalna w ogóle nie chce gnić :P
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: remont, wał, panewki, pompa oleju
Układ hamulcowy
: gniją
4,0
Całokształt
Niema co autko dobrze się prowadzi , jest stylowe, jak się zadba o serce auta to resztę jest pikuś :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Po remoncie pracuje idealnie :), jedyna wada to instalacja lpg niszczy to cały układ benzynowy, ale da sie to obejść sekwencją :)
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba dbać jedynie o uszczelkę na zabieraku oraz wlanie dobrej jakości olej 75w90.
3,0
Układ jezdny
:) przeguby zewnętrzne i wewnętrzne warto wymienić, wszystkie elementy gumowo-metalowe wahaczy, gałki to podstawa do wymiany, pompa wspomagania lubi lać do wymiany simmering, ew. nowa pompa :)
Komfort
4,0
Widoczność
brak jakiś wad, może słupki przednie mogą powodować niewidoczność pieszego :) dobre ustawienie lusterek - brak martwego punktu :)
4,0
Ergonomia
proste, przejrzyste wnętrze, jest OK
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Często pada kondensator wentylatora, kiepsko z pokrętłami nawiewu, jeżeli niema się klimatyzacji to można zaponieć o chłodnym nawiewie w upalne lato :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Osoby o sporych rozmiarów to będą mieć kłopot a szczególnie w fotelach profilowanych, generalnie miejsca sporo :)
3,0
Wyciszenie
Mogło być leprze ale jeżeli zadba się o wygłuszenie w drzwiach , podwozia, silnika to jest git :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PB miasto 10l, trasa 9l - kiepsko
LPG miasto 12, trasa 11l
przeglądy z lpg 120 zł
koszty naprawy samemu taniocha nawet za oryginały kupione na szrotach
5,0
Stosunek jakość/cena
za 2000 zł nie kupisz dobrego auta :P
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
generalnie to trzeba dbać o stan przełączników szyb elektrycznych czy szyberdachu, fotele no niestety ale często padają za to można łatwo je wymienić bądź naprawić
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez niedbałość można nabawić się uszkodzeniem panewek oraz skrzywienia wału korbowego, pęknięcia wałka pośredniego, uszkodzeniu chłodniczki oleju, uszczelki pod głowicą ale rzadko :P, chłodnica potrafi przeciekać w narożach, przewody płynu chłodniczego parcieją - ciężko dostać nowe więc trzeba kombinować, przepływka pada przy LPG, przepustnica również, czujnik niebieski/biały pada często, wtrysk rozruchowy również, a nie wspomnę o silniczku regulacji wolnych obrotów powszechnie silniczek krokowy, kostka stacyjki łamie się pół księżyc, :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 E 113KM 83kW
[l/100km]