Dość twarde zawieszenie, głośny w środku. Z silnikiem 1,8 110KM można poszaleć, 1.6 w tym autku to porażka. DObrze się trzyma drogi, jest niski i szeroki, na dobry gumach bardzo wygodny w trasie. Problemy z manewrowaniem w mieście, jest długi, skręt ma kiepski, układ kier. chodzi ciężko, a w lusterkach nie widać zbyt dobrze. Pomimo butli LPG jest jeszcze sporo bagażnika do wykorzystania.
Ogólnie ocena dobra. Blacha dość dobra, trzeba dbać o drobne wżery, wtedy się nie posypie tak szybko.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy silniku 1.8 można mówić o dynamice w tym, dość ciężkim samochodzie
4,0
Skrzynia biegów
Troszkę topornie chodzi, ale nie ma tragedii.
3,0
Układ jezdny
Dość dobrze, jednak duży promień skrętu, na szerszych gumach trudno ukręcić kierownicą.
Komfort
3,0
Widoczność
szkło lusterka zaczyna się tuż przy linii drzwi, stąd niezbyt dobre pole widzenia (brak odniesienia do sylwetki samochodu)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje dobrze, osobny nawiew zimnego powietrza to zaleta w samochodzie z tego rocznika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ja dotąd nikt nie narzekał. Miejsce na nogi i na głowę dryblasa.
3,0
Wyciszenie
po remoncie zawieszenia na każdym dołku grają elementy wnętrza, bardzo słychać silnik wewnątrz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie LPG miasto 11l/100km, trasa 9,5l/100km, części ogólnie dostępne, kompatybillne z VW, dość tanie
4,0
Stosunek jakość/cena
za 1,5tys z instalacją gazową ma się samochód którym jest w miarę niezawodny i funkcjonalny