Audi 80 18 E 113 km jest naprawde bardzo dobrym samochodem jak sie dbo o nie to służyć będzie bardzo długo. Blacha ocynowana z dwóch stron jezeli auto nie było rozbite tak jak te które posiadam to z korozją nie mamy doczynienia. osiągi są do pozazdroszczenia na dzień dzisjejszy 100 km/h około 10 sek przy normalnym przyśpieszaniu a nie sportowym . od 120 do 160 km/h na piątym biegu dosłownie moment . Najszybcjej z jaką prędkością jechałem to 200 km/h i miałem gaz pod nogą (tutaj byłem zaskoczony) . Jezdziłem wcześniej takim samym audikiem tylko z gaznikiem 18S i nie ma czego porównywać na 3 biegu przy 80 km/h dusi się i osiągnięcie 160 km/h zajmuje sporo czasu podczas gdy 18E rozpędza się do 130 km/h na trzecim biegu - super się wyprzedza. Sylwetka mimo wieku po umyciu ma swój wdzięk dobra blacha i lakier. Ten samochód jest poprostu super. Może tak na Żeraniu sciągnąć ten model i produkować jest sprawdzony i byłby nie drogi ze względu na lata modelu?????
Wrażenia
4,0
Silnik
jak zimny to nie równo pracuje ale po osiągnięciu temperatury jest dobrze
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą jak w nowym aucie dopiero jest problem podczas mrozu ciężko wchodzą
5,0
Układ jezdny
Zero problemu
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widzę wszystko
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu tam gdzie powinno być
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba czekać aż silnik złapie temperatury inaczes powieje nam Bardzo zimne powietrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodna i ilość miejsca wystarczająca
3,0
Wyciszenie
do 90 mało słychać około 140 dopiero docierają szumy przy 160 jest dość głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik ten posiada wtrysk paliwa i w trasie do 90 km około 6.5 - 7.0 l/ 100 km w miescie (Warszawa) zima około 10l /100km maksymalne spalanie, latem jeszcze nie wiemale zimą około 30 % więcej spala silnik
5,0
Stosunek jakość/cena
rocznikowe pkoło 7.000 zł natomiast dobrze utrzymany i nie rozbity 10.000
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
palec rozdzielacza czesto się przepala , i nic więcej