Auto nie do zajezdzenia, samochod ma przejechane 320 tys, praktycznie nic sie w nim nie robi, nawet nie ma go kto posprzatac, auto sluzy do wszystkiego - czesto jezdze po polnych drogach, po lasach, nikt sie nad nim nie lituje, auto swietnie sie prezentuje (srebny metalic - zadnych sladow korozji) mimo uplywu lat, POLECAM !
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek 1,8 na gazniku, poszalec raczej sie nie da ale jeszcze nigdy nie zawiodl, bezproblemowo w miescie i na trasie
4,0
Skrzynia biegów
Czasem nie wchodzi wsteczny ale to 1/200 przypadkow
4,0
Układ jezdny
do 250 tys km prowadzilo sie cudownie, w tej chwili ma 320tys i juz trzeba by pomyslec o remoncie bo przy 100km/h zaczyna plywac, nic dziwnego - przeciez jezdzi po polskich drogach
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzi sie nisko w porownaniu do innych aut , widocznosc nie jest rewelacyjna szczegolnie z tylu, ale idzie sie przyzwyczaic, cofanie z przyczepka idzie mi bez najmniejszego problemu wiec dla mnie jest ok
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie za ciekawie, ale moglo byc gorzej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przecietnie, bagaznik bardzo niewielki (szczegolnie jak ktos ma butle z gazem)
5,0
Wyciszenie
5/5 auto ma 18 lat a nie slychac czasem silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,8 l / Gaznik + LPG, spalanie srednio 8l, genialne, co do remontow .. jakich remontow ?
5,0
Stosunek jakość/cena
nie ma sie nad czym zastanawiac tylko kupowac
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie autko bezawaryjne, nawet zarowki nie chca sie palic :/ tylko jezdzic i jezdzic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z powazniejszych usterek to np wymiana termostatu itp, wiadomo - jakies amorki, czesci ogolno dostepne i TANIE
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 S 90KM 66kW
[l/100km]