Co 10 tys. wymiana oleju a w międzyczasie żadnych dolewek. Za słaby na gazie do szybkiej jazdy, ale wystarczy dla spokojnego kierowcy.
3,0
Skrzynia biegów
Chyba z winy wieku po dłuższej podróży 3 gorzej wchodzi, czasami jest kłopot z włożeniem 1.
4,0
Układ jezdny
Niedawno wymieniłem amortyzatory a rok wczesniej byl dokładny przegląd zawieszenia wiec jest OK. Poprzednie amortyzatory zamarzly zimą a po wymianie tylne rozleciały się po 1 roku, mam nadzieje, że to tylko wina dróg.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu słaba bo przeszkadzają nie skladane zagłówki tylnych siedzeń, siedzenia z garbami.
3,0
Ergonomia
Łatwo przypadkowo włączyć światła drogowe przy przełączaniu kierunkowskazów. Brak regulacji kierownicy i wysokości fotela. Skandalicznie mały bagażnik, przez zbiornik paliwa ustawiony pionowo za siedzeniem i butle gazu.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mało wydajne ogrzewanie, zimą ciągnie po nogach i ciągle trzeba przełaczać nawiew z szyby na kabinę bo albo zimno albo zachodzą szyby.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu ciasnawo max. dla 2 osób przy przesunietych do przodu fotelach i tylna szyba tuż nad głową.
4,0
Wyciszenie
Pod warunkiem nie przekraczania 120 km/h i zamkniętych wszystkich okien.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gaz 9,5 l przy szybkiej jezdzie na trasie, części umiarkowane ceny i bardzo duży wybór zamienników.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przetarta tapicerka siedzenia kierowcy, wyrwanych kilka kołków przytrzymujących plastiki, złamany kabel do świateł w klapie bagażnika.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych poważnych nie było i mam nadzieję, że nie bedzie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 S 90KM 66kW
[l/100km]